عوامل تاثیرگذار در راه آهن مانع سرمایه گذاری هستند/سرمایه گذاری در راه آهن سخت تر از عمان است


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866433

رئیس اتاق بازرگانی، معدن و کشاورزی گرگان:

یکی از چوپانان به راه آهن اینچه برون اشاره کرد و گفت: 20 اکیپ از بنگلادش، پاکستان و… برای سرمایه گذاری در راه آهن آوردیم، اما وقتی دیدند این مکان حتی سرویس بهداشتی هم ندارد، میدان را خالی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; علی محمد چوپانی صبح امروز در نشست فعالان حوزه تجارت و حمل و نقل با مدیرکل آمادگی و پشتیبانی سازمان توسعه تجارت ایران، اظهار داشت: باید با راه آهن، ضوابط و مقررات ابلاغی، بنشینیم و به تفاهم برسیم. اداره راه‌آهن 100 برابر سخت‌گیرتر از عمان است، تفکری که برای سرمایه‌گذاری در راه‌آهن طراحی شده است منسوخ شده است و چرا یک سرمایه‌گذار باید یک طرح توجیهی ارائه دهد مگر اینکه ما سیاست خارجی داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: 20 تیم از بنگلادش، پاکستان و… برای سرمایه گذاری در راه آهن آوردیم اما وقتی دیدند این مکان حتی سرویس بهداشتی هم ندارد تخلیه کردند. مربع.”

این چوپان گفت: هشت سال است که این طرز تفکر بر راه آهن حاکم است و معلوم نیست عمدی است یا نفوذی که نمی خواهد راه سرمایه گذاری را باز کند. سرمایه گذاران می خواهند با ملک سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: در کشوری هستیم که تورم وجود دارد و سرمایه در حال کاهش است و اگر به دنبال توسعه اقتصادی هستیم باید به سرمایه گذاران کمک کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: قطعاً عوامل تأثیرگذار مانع سرمایه گذاری است که چرا سرمایه گذاران ما نیاز به سرمایه گذاری در کشورهای دیگر دارند و می گویند امنیت سرمایه گذاری در آنجا بیشتر است و باید این مشکلات را در سطح کلان حل کنیم و موانع را برطرف کنیم.

چوپانی گفت: باید از خط پهن منطقه آزاد عبور کنیم و به سرمایه گذار بگوییم که این منطقه می خواهد در این منطقه به اسکله واردات غلات به کشور تبدیل شود.

وی گفت: هشت سال است که نتوانستیم این مشکلات را حل کنیم و امیدواریم مشکل راه آهن منطقه گلستان در دولت اصلی حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید