سرمایه گذاری 1200 میلیارد تنی در تعرفه مخابرات / تلفن ثابت تغییری نکرده است

ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784822

سلطانی گفت: در 9 ماه گذشته 1200 میلیارد تن در مخابرات سرمایه گذاری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید سلطانی گفت: یکی از اقداماتی که در دستور کار داریم، رضایتمندی مشتریان است که در این راستا طبق آمار 85 درصد مشترکان از شرکت مخابراتی که در تلاش است راضی هستند. وی افزود: شش میلیون مشترک پهنای باند و 20 میلیون مشترک فعال در بخش تلفن وجود دارد و به دلیل اینکه تعداد مشترکان زیاد است، این شرکت در همه شهرها و روستاها خدمات و خدمات ارائه نمی دهد.

وی افزود: در این سال ها تلاش شده تا شاخص ها به سمت بهبود حرکت کنند، مسیر ما در مسیر درستی حرکت می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کشور با اشاره به تعرفه تلفن ثابت گفت: طی این سال ها تعرفه تلفن ثابت تغییری نکرده و نسبت به اصلاح تعرفه اقدام شده است اما بلافاصله پس از معرفی به تعرفه قبلی و کدگذاری شده برمی گردد. هشت هزار میلیارد تن ضرر کرد که از جایی تامین نشد.

وی تصریح کرد: حدود 45 تریلیون تن فولاد در بخش ثابت و سیار سرمایه گذاری شده است و سود دولت برای واگذاری شرکت مخابرات 100 هزار میلیارد تن است.

سلطانی گفت: تلاش زیادی برای ارائه خدمات به مشتریان انجام شده است به طوری که هم اکنون 10 میلیون ADSL نصب شده است.

وی گفت: بخشی از درآمدها صرف زیرساخت ها می شود که سال گذشته حدود 43 درصد از آن برای زیرساخت ها هزینه شده است که درآمد و هزینه ها نیاز به مقایسه دارد و مخابرات هیچ حمایتی نداشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کشور با اشاره به تمیز بودن ملک گفت: با توجه به وضعیت بازار مزایده های مختلفی برگزار کرده ایم به طوری که از اواخر سال گذشته املاک بصورت نقدی و یا پاکسازی انجام شده است. 800 میلیارد تن از املاک پاکسازی شده است که برای توسعه این مکان سرمایه گذاری کرده ایم و امسال 1200 میلیون تن در این بخش سرمایه گذاری می شود.

وی گفت: در 9 ماه گذشته حدود 1200 میلیارد فولاد برای توسعه مخابرات سرمایه گذاری شده و توسعه این بخش از ضروریات است.

سلطانی افزود: هر سهامدار واقعی و قانونی حداقل انتظار دارد که ما پاسخگو باشیم و اگر شرکت ها در بورس عملکرد خوبی نداشته باشند سرمایه از این بخش خارج می شود. در اقتصاد کشور این مهم است که بازار سرمایه رشد کند تا پایتخت نشینان عبور کنند.

وی با اشاره به طول خطوط نوری گفت: یک بخش زیرساختی و یک دسترسی داریم که در این دو قطعه 175 هزار کیلومتر است و تمامی ارتباطات مراکز بخش و شهرها حتی به بسیاری از روستاها با فیبر نوری متصل است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید