انتقاد حسینی نماینده مجلس از اشتراک 20 هزار تومانی تلفن ثابت: آیا مخابرات دچار آسیب مغزی شده است؟

انتقاد حسینی نماینده مجلس از اشتراک 20 هزار تومانی تلفن ثابت: آیا مخابرات دچار آسیب مغزی شده است؟

سید مرتضی حسینی نماینده مردم اعتدال در مجلس با انتقاد از افزایش اشتراک تلفن ثابت به 20 هزار تومان گفت: با گرانی های فعلی و فشاری که بر مردم وارد می شود آیا مخابرات دچار ضایعه مغزی شده است که افزایش یافته است. اشتراک در چنین درجه ای؟ بنابراین باید پاسخگوی این مشکل باشند.

هانه ملت: نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از افزایش اشتراک تلفن ثابت به 20 هزار تومان گفت: با گرانی های فعلی چرا مخابرات نرخ اشتراک را تا این حد افزایش داد؟

سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 18 آذرماه) شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجمع و تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار در هشداری با استناد به اصل 40 قانون اساسی گفت: شرکت مخابرات آبونمان تلفن ثابت ما را به 20 هزار تومان افزایش داده است.

نماینده مردم میانی در شورای اسلامی ادامه داد: اکنون این سوال مطرح می شود که آیا مخابرات به دلیل گرانی های فعلی و فشار بر مردم دچار آسیب مغزی شده است که آبونمان را تا این حد افزایش داده است؟ بنابراین باید پاسخگوی این مشکل باشند.

وی ضمن تشکر از نمایندگان مجلس و رئیس مجلس برای حل مشکل اسقاط خودروها و تسهیل پلاک گذاری رانندگان کامیون در مصوبه امروز مجلس، گفت: رانندگان کامیون حدود یک سال است که پشت درب های پلاک مانده اند و زمان آن نیز در زمان است. و سرعت کار برای این افراد بسیار حائز اهمیت است و از شورای نگهبان تقاضا دارم هرچه سریعتر مصوبه مجلس را بررسی و تصویب کند و دولت هر چه سریعتر آن را اجرا کند تا کامیون دارانی که به اندازه کافی تحمل کرده اند. شرایط فعلی، می تواند از شر این مشکل خلاص شود و از طعم این وضوح لذت ببرید

دیدگاهتان را بنویسید