بحث حضور نکونام در تیم ملی منتفی است/ کیروش از کیفیت لباس راضی بود


ساعت: 08:41
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903574

تا آخرین ریال بدهی استقلال به سازمان لیگ را دنبال می کنیم.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه حضور نکونام منتفی بود و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ منصور کنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره وضعیت کادرفنی تیم ملی و محرومیت حضور جواد نکونام گفت: به هر حال اینطور به نظر می رسد. در مورد اضافه شدن یک مربی ایرانی دیگر به تیم ملی هم آن را کادرفنی می دانند اما در جلساتی که با کی روش داشتیم او اولویت اول، دوم و سوم خود را نکونام اعلام کرد.

وی در ادامه درباره این اتفاق و شرایط پیش رو گفت: با توجه به بحث حرفه ای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد و فدراسیون نباید از نظر حرفه ای انتظار بیشتری از فولاد داشته باشد. به همین دلیل حضور نکونام تاکنون منتفی بوده و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

قنبرزاده در خصوص انتصاب علی فتح الله زاده به سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: به آقای آجورلو خسته نباشید می گویم و به آقای فتح الله زاده که کار سختی در استقلال پیش رو دارد تبریک می گویم.

وی درباره موضوع اختلاف سازمان لیگ با باشگاه استقلال بر سر تبلیغات محیطی، تصریح کرد: بر اساس قرارداد امضا شده، تعهدات طرفین قرارداد مشخص است. یکسری ضمانت ها گرفته شد و به گفته مسئول حقوقی سازمان لیگ، تضمین های فصل اول قرارداد اشتباه بوده است. ما متولی و متولی باشگاه ها هستیم و آنها صاحب مبلغ قرارداد محیط زیستی باشگاه ها و هیئت های فوتبال استان ها به ویژه در استان های کم درآمد هستند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با تاکید بر این موضوع: باشگاه هایی هستند که حتی در بلیت فروشی هم شرکت نکردند، تیم های خصوصی هم هستند. به همین دلیل مکلفیم اداری، قانونی و شرعی این موضوع را تا ریال آخر پیگیری کنیم تا تقلب باشگاه ها را توجیه کنیم. ما در مرحله اول می خواستیم با مذاکره و گفت و گو حل شود، اما دوستان حاضر نشدند و اکنون در مرحله داوری هستیم و اگر در اینجا به نتیجه نرسیدیم، برخورد قانونی خواهیم کرد تا حقوق باشگاه ها از دست نمی روند.

کنبرزاده در پایان درباره هجمه ها به برند لباس تیم ملی در جام جهانی بیان کرد: کارلوس کی روش طراحی و کیفیت لباس تیم ملی را تایید کرد و باید خوشحال باشیم که برای اولین بار با یک برند ایرانی در جام جهانی شرکت می کنیم. .


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید