از کیفیت فنی تیم فوتبال فولاد راضی نیستم/ منتظر بازگشت تماشاگران به فولاد آرنا هستیم.

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786117

برای تبدیل شدن به یک تیم هماهنگ کار زیادی برای انجام دادن داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: منتظریم درهای ورزشگاه فولاد در بازی بعدی خانگی به روی هواداران باز شود و آنها را در کنار خود داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه فولاد ; جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در خصوص پیروزی مقابل هواداران گفت: برد در دیداری که دقایق زیادی در آن 10 نفر بودیم کار بزرگی بود که بازیکنانم انجام دادند و تلاش آنها ستودنی است. از نتیجه بازی و همچنین از جو و فضای رختکن، باشگاه و بین هواداران هستم. اما از کیفیت فنی تیم راضی نیستم.

وی ادامه داد: از نظر فرم بازی، انسجام و تربیت بدنی با آنچه می خواهیم فاصله داریم.این بازی به ما نشان داد که برای تبدیل شدن به یک تیم منسجم و هماهنگ کار زیادی در پیش داریم. متاسفانه زمان کمی برای کار داریم و اجازه نداریم لحظه ای را از دست بدهیم.

نکونام گفت: ما کار سختی داریم اما چیزی که ما را امیدوار می کند تلاش، فداکاری و اراده بازیکنان و اعضای تیم است. شما نمونه آن را در بازی با هواداران دیدید و من دیدم که بازیکنان در دو هفته گذشته مدام در تلاش برای پیشرفت در تمرینات هستند. ما با آنچه می خواهیم فاصله داریم، اما در مسیری هستیم که می خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد اذعان داشت: از نظر نتایج سایر دیدارها هفته بسیار خوبی برای فولاد بود اما می‌خواهم بگویم بهترین اتفاق هفته برای فوتبال ایران حضور تماشاگران بود. بازی استقلال و نساجی “این باید ادامه پیدا کند و منتظریم درهای ورزشگاه فولاد در بازی بعدی خانگی به روی هوادارانمان باز شود و آنها را در کنار خود داشته باشیم.

وی در پایان گفت: یک بازیکن می تواند اشتباه کند اما هیچ تیمی با اشتباه بازیکن شکست نمی خورد و هیچ تیمی با درخشش بازیکن برنده نمی شود. فکر می کنم در دو فصل اخیر نام فولاد بیش از هر اسم دیگری در فوتبال ایران با کلمه “تیم” گره خورده است. ما یک تیم هستیم، با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم. ما با هم اشتباه می کنیم، با هم یاد می گیریم و با هم پیشرفت می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید