کره عالی بود اما از تساوی با این تیم راضی نیستم / امروز بهترین روز آزمون نبود

زمان: 21:08
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775679

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تمجید از حریف امشب تیمش گفت که از نتیجه تساوی با کره ای ها راضی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری پس از بازی تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی در کنفرانس خبری گفت: “ما در نیمه اول می دانستیم که در خط میانی مشکل داریم و سعی کردیم فاصله بین بازیکنان را تغییر دهیم.” خود و بازیکنان کره ای را کاهش دهید. می دانستیم که یک بازی سه بر سه خواهیم داشت. در نیمه اول وسط را برای این برتری از دست دادیم. من آگاهانه می دانستم که اگر دو مهاجم جلو بیاورم ، تعادل تیم را بر هم می زنم ، اما عمداً این تعادل را بر هم زدم و سپس آن را تغییر دادم تا تعادل ایجاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سردار آزمون با کره جنوبی مشکلی داشت یا خیر ، گفت: “همه بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و می دانیم که امروز بهترین روز برای سردار نبود ، اما نباید فراموش کنیم که او مال ما است. مهره و گل های کلیدی که آزمون در مرحله قبل به ثمر رساند. گلزنی باعث شد تیم ما به این مرحله برسد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که ایران با این تساوی اولین شانس را برای صعود به مرحله بعد دارد و نظرش در مورد دیدارهای آینده چیست ، گفت: اولا از قرعه کشی امروز راضی نیستم ، اما باید می گویند کره تیم فوق العاده ای بود. جهان و قله ای دارد. با رضایت از موقعیت خود در جدول ، نباید فراموش کنیم که بازی امروز با حریف مستقیم خود در راه رسیدن به جام جهانی بود. ما قطعاً قصد داریم مشکلات را حل کنیم و برای حل آنها تلاش خواهیم کرد.

اسکوچیچ در پاسخ گفت: “در نیمه اول به نظر می رسید که تیم ملی از لحاظ فنی شگفت زده شده است و شما شگفت زده شده اید. آیا فکر می کنید آیا می توان در دیدارهای بعدی با آگاهی که حریفان ما از ما خواهند گرفت دوباره غافلگیر شد؟” سوال او نشان داد: اگر به سخنان من با دقت گوش دهید ، متوجه می شوید. ما اصلا تعجب نکردیم. من گفتم که ما آگاهانه تصمیم گرفتیم مهاجمان بیشتری در خط حمله و بازیکنان کمتری در خط میانی داشته باشیم. این به این دلیل بود که می خواستیم جلوی تعداد زیادی بازیکن باشیم ، اما وقتی دیدیم تعادل تیم به هم خورده است ، به سرعت سیستم را تغییر دادیم. البته ما برای چیزهای دیگر آماده بودیم و اینطور نبود که از کره غافلگیر شویم. دوباره تأکید می کنم که عمداً هافبک ها را کم کردم و این ریسکی بود که من به عنوان سرمربی انجام دادم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید