از خودم و کارکنان راضی نیستم


ساعت: 21:17
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818929

پس از پایان جلسه مربیان سپاهان و صنعت نفت صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: مثل همیشه بازی فوق العاده جذابی بود. بازی این دو تیم از این جهت جالب است که تلاش می کنند فوتبال خوبی ارائه دهند و این موقعیت های زیادی ایجاد می کند. همه هواداران در خانه از این دیدار لذت بردند. ما یک نقطه تاریک داشتیم. آنها اعلام کردند که این مسابقه با هواداران بوده اما متأسفانه آنها را در ورزشگاه ندیدیم. ای کاش آنها بودند و از این بازی لذت می بردند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: در ابتدای تبادل کار خوب پیش می رفت. بهترین زمان ممکن را سپری کردیم و به همین دلیل از تنش خارج شدیم. سپس حریف خوب بازی کرد و چند موقعیت خوب هم داشت. اما بازی را خوب انجام دادیم و گل های دوم و سوم را به ثمر رساندیم. این ما را از نظر ساختاری بهتر کرد. می توانیم خیلی پشت زمین برویم و با اعتماد به نفس بیشتری بازی را مدیریت کنیم.

وی در خصوص نیمه دوم گفت: در این نیمه حریف با جابجایی ها و ضربه های کناری خود سعی در فشار بیشتر داشت. پست های خوبی داشتند. فرصت های خوبی ایجاد کردند. اگر کمی منطقی تر و باهوش تر بودیم در ضد حملات فضاهای بسیار خوبی داشتیم.

نویدکی گفت: به عنوان یک تیم حرفه ای باید از فضای پشت مدافعان خیلی بهتر استفاده می کردیم. بارها استفاده کردیم، اما مجبور شدیم بیشتر از آن استفاده کنیم. باید می توانستیم شانس خود را بهتر امتحان کنیم. در کل بازی جذابی بود. این دو تیم خیلی خوب بازی می کنند. آنها به خاطر نوع فوتبال حس خوبی به هواداران می دهند. امیدوارم تیم صنعت نفت آبادان موفق باشد. آنها تیم خوبی هستند و فوتبال خوبی بازی می کنند. از فوتبال بازی کردن لذت می برم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار سخت و فشرده بود. من با کارکنان خود صحبت کردم. بیشتر بازیکنان این تیم بازیکنان ما بودند. در سال های مختلف تیم های ملی امید، ذوب آهن، تراکتور و استقلال. وقتی یک تیم یا بازیکن می خواهد راهی برای رشد پیدا کند، باید سخت تلاش کنید.

وی افزود: در نیمه اول سه حمله مستقیم به حرفه ای بودن و تجربه ما زدند و سه گل به ثمر رساندند. 6-5 موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد. مخصوصا ضربه رضا یزدان داست یا ضربات طالبان. برخلاف روند بازی، گل خوردیم. تبریک به سپاهان. برای آنها در آسیا آرزوی موفقیت دارم. سپاهان و فولاد نماینده ایران هستند. در نیمه اول سه خطای انفرادی داشتیم. ما در مجموع 4 خطای فردی را یادداشت کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی را 2-1 کردیم، اما این کافی نبود، آنها دو ضدحمله داشتند و توانستند دوباره به گل برسند. ما در زمان مناسب به بازی برگشتیم. در 4-2 به دکتر حیدری گفتم فکر می کنم سرمربی ای که از سال 84 با او بازی می کنم 100 درصد پنالتی است. وقتی بیرون را نگاه کردم، فکر کردم بیش از 100 درصد پنالتی است. مگر اینکه متخصصان برنامه های مختلف بخواهند سیر داغ، پیاز داغ اضافه کنند یا ترفندهای عجیب و غریب انجام دهند. مثلاً فرض کنید توسط یک داور اداره می شود. یا اینجا را خوب نمی بینیم، به داور احترام می گذاریم! ما به ندرت اینجا را می بینیم … لطفا کارشناسان به حرفه های عجیب و غریب مشغول نشوند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شریعت زاده تا زمانی که با دست چپ یا راست بار نباشد به زمین نمی خورد. وقتی بین دو نفر می خواهد فرار کند گزینه ب ندارد، هل می دهند، ما صد در صد پنالتی نگرفتیم، با تمام احترامی که برای دکتر حیدری (قاضی) قائلم، دوستش دارم. او مرد بسیار محترم و قاضی بسیار خوبی است. او دیروز به عنوان بهترین داور سال ایران انتخاب شد. فردای آن روز چون در سال جدید داور جدیدی بود، فکر می کنم اولین اشتباهش را با ما شروع کرد. هر دو برادر (برادران حیدری) خیلی شیک قضاوت می کنند، بعد از بازی به او گفتم که فکر می کنم صد در صد پنالتی است. گفت ؛ از بازیکنت بپرس، از خدا خواستم این بازیکن چاره ای ندارد. او را هل دادند. به نظر من کارت دادن اشتباه بود، از کارشناسان خواهش می کنم از این حق صنعت نفت نگذرند.

منصوریان خطاب به کارشناسان داوری گفت: لازم نیست بگویند درست است، درست است و درست است، کارشناسی اگر اینطور باشد در سایت باشگاه قرار می دهیم. ما به اندازه داوران از فوتبال می دانیم. سه سال بعد از بازی ذوب آهن با یک تیم، رفتم و کتاب داوری را خواندم، صددرصد پنالتی است. اگر این پنالتی نباشد، پنالتی نیمه اول نیز نادرست است. این هم شبیه سازی است. حیدری در هر دو سکانس با زاویه بالای صحنه قرار داشت.

وی با اشاره به عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: از دقیقه 75 تا پایان بازی علاوه بر 4 دقیقه وقت اضافه، 19 دقیقه فشار ما روی حریف کاملا غالب بود. مثل آب سرد روی تیم ما بود. نمی خواهم بگویم این پنالتی 100 درصد تاثیر داشت اما بی تاثیر نبود چون 4 بر 3 بودیم. بعد از هفته سوم عادت نداشتیم در آبادان ببازیم، فکر می کنم از آن روزهایی بود که می توانستیم به راحتی بازی را ببریم. فرم تیمی ما خوب بود، 4-3 اشتباه فردی داشتیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: وقتی برای باتجربه بودن اشتباه می کنیم، حریف از آن اشتباه استفاده می کند و برنده زمین را ترک می کند. دوباره به بچه ها خسته نباشید می گویم سخت بازی کردند. برای هوادارانمان خیلی ناراحتم. آنها نتوانستند به ورزشگاه بیایند. بیرون از ورزشگاه منتظر شروع یازل هستند، این شرایط می توانست برایشان ایجاد شود، متأسفانه در ضربات آخر بی دقت بودیم، مخصوصاً در نیمه دوم، خدایی چقدر موقعیت های خوبی به ما دادند، 2-3 به ما دادند. موقعیت های پشت محوطه جریمه اگر به نقطه اول برگردیم، پنالتی ما با طالب در دقیقه 75 اگر گل می زدیم 4-3 می شد و شاید حتی بازی را می بردیم چون خیلی فشار دادیم و بچه ها آنقدر بازی کردند که تیم مقابل تقریباً از نظر بدنی ضعیف بود. برای سپاهان آرزوی موفقیت دارم و به آنها تبریک می گویم. تست خیلی سختی هم از نظر زمانی و هم از نظر تنش تیمی که به آن ملحق شدیم، اصلا از نتیجه راضی نیستم، از خودم و کادر فنی راضی نیستم، از ارائه تیم راضی نیستم. یک یا دو تعویض .

منصوریان در خصوص قرعه کشی جام جهانی تیم ملی گفت: 1- پرتغال، 2- آمریکا، سید 3 چهارم هستیم، اگر برنده اسکاتلند و اوکراین راحت تر با ولز پیروز شود، این خواسته ماست. من بدشانس هستم و از آن دسته افرادی هستم که سرشان را می تراشند، یعنی یکدفعه آلمان و برزیل و آن طرف هلند را می بینیم و همه ما را می خورند.

وی در خصوص برنامه تقویمی تیمش گفت: 5 تا 6 روز استراحت می کنیم سپس یک بازی دوستانه دیگر را آغاز می کنیم و انشاالله افراد صنعت وارد می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید