برای تیراندازهایی مثل من سخت تر شد. من هیچ وقت از خودم راضی نیستم


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888212

یکی از اعضای تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: لیگ قوی و قدرتمند و با رکوردهای بالا و رقابت مشتاقانه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الهه احمدی ملی پوش تیراندازی کشورمان درباره شروع لیگ برتر تفنگ بانوان و سطح این مسابقات گفت: پانزدهمین دوره لیگ آغاز شده و با توجه به اینکه در دو سال اخیر ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. ، لیگ موفق و قوی بود، شروع شد و سطح رکوردها بالا بود و رقابت فشرده بود. با توجه به اینکه قوانین تغییر کرده است، نمی توان تشخیص داد که چه کسانی در سطح نهایی روی سکو خواهند رفت. در مجموع رقابت جدی و فشرده بود و ما از این موضوع راضی هستیم.

وی در خصوص تاثیر لیگ در تمرینات تیراندازان گفت: مسابقات به تیراندازان کمک می کند. با توجه به اینکه ما نیز به دلایل و مشکلات مختلف نمی توانیم به مسابقات مختلف برویم، مسابقات لیگی که سطح تیراندازان به هم نزدیک است قطعا به افزایش رکورد کمک می کند. وقتی سطح رکوردها بالا می رود، سطح تیراندازان ملی هم بالا می رود و این عالی است. به همین دلیل است که می گویم لیگ یک رقابت ثابت، رقابتی و فشرده است. تجربه کلی ثابت کرده است که به افزایش سطح تیراندازی کمک می کند.

بین المللی کشورمان در خصوص نتایج هفته اول لیگ تاکید کرد: هیچ وقت از خودم راضی نیستم و نباید راضی باشم و قطعا ضعف و افت رکوردی دارم و باید آن را جبران کنم. من در حال حاضر رتبه پنجم ایران هستم. از آنجایی که چند سالی نبودم، آمادگی جسمانی و رکوردم افت کرد که کاملا طبیعی است. سعی می کنم هر مسابقه ای را برایم مهم و هدفمند کنم.

وی تصریح کرد: تمرینات ویژه ای دارم و زیر نظر مربیان تیم ملی هستم و تمرینات آنها را تمرین می کنم و برای رسیدن به مسابقات مصر تلاش می کنم. سطح رکوردها به خصوص در رشته تفنگ بالا رفته است و تیراندازان جوانی در سرتاسر دنیا ظاهر شده اند و همین امر باعث شده رقابت سخت تر و کار برای تیراندازانی مثل من سخت تر شود اما این سختی مانع از کار نمی شود و این باعث می شود که هوشیارتر باشم و تمرینات من پایدارتر و قوی تر شود. برای موفقیت در آینده انجام دهم.

دیدگاهتان را بنویسید