حضور یک میزبان برای همه تکواندوکاران و مربیان انگیزه مضاعف ایجاد کرد/ عمان مثل خانه دوم من است اما هیچ کجا مثل خانه نیست


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814047

ساعی نقش مهمی در حضور بهترین تکواندوکاران جهان در رویدادهای بین المللی تهران داشت.

نایب قهرمان آسیا و عضو سابق تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو باعث شده تا شاهد حضور شرکت کنندگان زیادی در مسابقات بین المللی تکواندو در تهران باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی تاجیک، عضو سابق تیم ملی تکواندو و نایب قهرمان فدراسیون جهانی در سال 2005 در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره میزبانی مسابقات بین المللی تکواندو در ایران گفت: علاوه بر این تغییر نتایج جام باشگاه های آسیا، جام جهانی فجر و جام ریاست جمهوری از امتیاز 10 تا 20 باعث استقبال بیشتر شرکت کنندگان شد.

وی گفت: در کنار همه اینها، تغییر سرپرستی فدراسیون تکواندو اتفاق مهمی بود. من 7 سال است که در عمان زندگی می کنم و با توجه به کار مربیگری در عمان وارد روابط بین المللی شده ام و اکثر مربیان و ورزشکاران بین المللی از حضور او در فدراسیون تکواندو راضی هستند. ساعی با کوله باری از تجربه، انگیزه و نوع تفکر شرکت کنندگان را به حضور در رویدادهای بین المللی تهران واداشت.

سرمربی سابق تیم ملی عمان با بیان اینکه حضور بهترین تکواندوکاران کشورهای مختلف در مسابقات بین المللی تکواندو تهران گفت: حضور هر تکواندوکار پیشرو و نخبه در هر رقابتی قطعا به کیفیت مسابقات کمک می کند. مثل بقیه، آنها برای افزایش نتایج خود تلاش می کنند و ترجیح می دهند در طول مسابقات مختلف به روز شوند.

تاجیک درباره بازگشت رضا مهماندوست سرمربی پرافتخار تکواندو به خانه تکواندو با تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: حضور مهماندوست در مسابقات بین المللی تهران انگیزه مضاعفی را برای همه بازیکنان و مربیان ایجاد کرده است. میزبان الگوی اخلاقی ماست و به عنوان مربی همیشه تجربیاتش را با ما به اشتراک می گذارد و به روش خودش به او انگیزه می دهد.

قهرمان تکواندو آسیا افزود: رضا مهماندوست در جنگ تحمیلی حضور داشت و از روحیه دوران دفاع مقدس بهره برد. او در هر بازی روحیه بسیجی اش را به ما یادآوری می کرد. ما معتقدیم که هر بازی Xiaop Chang مانند یک جنگ کامل است که در آن باید حقوق کامل خود را بگیریم.

تاجیک در خصوص قطع همکاری با تیم ملی تکواندو عمان گفت: برای سال جدید به دلیل تغییر در برنامه های تیم ملی تکواندو و وزارت ورزش و جوانان عمان ترجیح دادم با این تیم ادامه همکاری نداشته باشم. این فدراسیون گفت: “اما به طور غیر رسمی در کنار بازیکنان عمان هستم و از کمک به من دریغ نمی کنم. عمان مانند خانه دوم من است و تکواندو در این کشور همیشه با من مهربانانه و به عنوان یک دوست و برادر رفتار کرده است. من مدتی است که در ایران بوده ام. حدود یک ماه و بعد از اینکه مطمئن شدم اگر بتوانم این کار را انجام خواهم داد، هیچ چیز بهتر از این نیست که یک مربی در خانه به استعداد تکواندوی شما خدمت کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید