معیارهای موجود برای رتبه بندی معلمان باعث ایجاد انگیزه در مربیان می شود

معیارهای موجود برای رتبه بندی معلمان باعث ایجاد انگیزه در مربیان می شود

ˈمحمد باردلˈ با بیان اینکه پژوهش زیربنای همه اقدامات است، افزود: مهمترین چالش پیش روی ما محققین قضاوت نشدن است زیرا پژوهش می تواند راه های جدید بسیاری را برای آموزش فراهم کند.

پژوهشگر منتخب دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه علم پژوهی زیربنای تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: آموزش متوسطه نقش مهمی در پژوهش های علمی دارد و لازم است دانش آموزان به ارزیابی و یافتن علایق و استعدادهای خود بپردازند. این مرحله

این پژوهشگر که فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی است، ادامه داد: باید از اساتید پژوهشگر در دانشگاه فرهنگیان بیشتر استفاده شود تا این موضوع در دانشگاه و در بین دانشجویان نهادینه شود چرا که اساس کار معلم پژوهشی است.

این معلم پژوه با تاکید بر ارتقای سواد علمی و دانش اساتید دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای تربیت معلم در کشور گفت: پژوهش از معلمی و حرفه معلمی جدا نیست و سند تحول نیز بر این نکته تاکید دارد.

باردل که مولف 2 کتاب در زمینه مقاله بنیادی رشد و روانشناسی کودک است، ادامه داد: مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری باید محل تداوم پژوهش باشد تا اساتید با افزایش بار علمی وارد عرصه تلاش و فعالیت شوند. .

این پژوهشگر با اشاره به اینکه معلم پژوهنده نیز دانش آموزان را به سمت پژوهش سوق می دهد، افزود: کپی برداری آفتی است که امروزه گریبانگیر حوزه آموزش و پژوهش شده است و این نشان دهنده خلاء حوزه پژوهش است.

محمد باردل معلم ابتدایی مجتمع آموزشی بوتراب در شهر هوی است، دارای مدرک دکترای اختلالات روانی است و از زمان ورود به دوره کارشناسی بیش از 24 مقاله تحقیقاتی منتشر کرده است.

روز سه شنبه 24 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در سالن اجتماعات دانشگاه ارومیه برگزار شد، از وی به عنوان پژوهشگر برگزیده دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید