رتبه بندی معلمان باعث دلسردی و بی اعتمادی مربیان شد

رتبه بندی معلمان باعث دلسردی و بی اعتمادی مربیان شد

علی اصغر باقرزاده خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی، رئیس جمهور عزیز، ما به فکر شما و دولت شما هستیم، می خواهیم دولت شما موفق باشد و امروز هم برای شما متاسفیم، بسیاری از مدیران و وزرای شما اشتباه می کنند. انتخاب نادرست، اشتباه فکر کردن، اشتباه عمل کردن و تصمیم گیری اشتباه، این مشکل به شما و دولت شما آسیب می زند و اعتماد مردمی که سرمایه اجتماعی نظام هستند را خدشه دار می کند.

این نماینده مجلس یازدهم همچنین تاکید کرد: به اختصار به برخی از اشتباهات دولت می پردازم، اولی درباره وزیر گردشگری است که همه چیز را می گوید، توییت می کند اما وارد موضوع تخصصی خود و پرونده اش نمی شود. حجاب و عفاف نظریه هایی می دهد که معلوم نیست از کجا آمده است و دل رنج دیدگان و ایثارگران و خانواده شهدا را به درد می آورد، مورد دوم در مورد لایحه آموزش و پرورش و ارزشیابی معلم است که شاید نقطه قوت آن باشد. دولت و اعتماد به نظام اما چه باید کرد که باعث دلسردی، بی اعتمادی و نارضایتی شدید معلمان شد، لذا از رئیس جمهور می خواهم مطالبات حقوق معلمان، اضافه کار، بدهی و به ویژه مانده معلمان را پرداخت کند. رتبه بندی در سال 1400، سومین پرونده برای مدیران و تصمیم گیران جهاد کشاورزی این حوزه است، در مورد موضوع کشت برنج که از رنج کشاورزان به دست آمده است که متاسفانه در حال نابودی است.

وی درباره بازگشت واردات و ارزش افزوده یادآور شد: متاسفانه امروز بحث بازگشت واردات مطرح شد و مقرر شد واردات و ارزش افزوده کاهش یابد. آیا باید برگردد؟ از شما می خواهم حداقل اشتباهات پارسال را جبران کنید تا برنجی که ماه آینده در بازار به فروش می رسد مشکلی نداشته باشد.

باقرزاده در پایان خطاب به وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: برادر من شما که اقتصاد را به هم زدید دست از طبابت بردارید، شما که فرق پروانه پزشکی و پروانه کابینه را نمی دانید تصمیم نگیرید. و ابتدا این پروانه پزشکی و پروانه مطب را مطالعه کنید. آنها متفاوت هستند، با این تصمیم مناطق محروم از پزشک خالی می شود و این اقدام شما علیه مناطق محروم است.

دیدگاهتان را بنویسید