تزریق انرژی و انگیزه مضاعف به تراکتور با حضور خمز/ اردوی منظم و مفیدی در آنتالیا داشتیم.


ساعت: 22:37
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918115

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: با حضور حمز انرژی و انگیزه مضاعفی به تراکتور تزریق می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، ایوب بهتاج در دیدار مالک این باشگاه با اعضای تیم اظهار داشت: با استفاده از فرصت تعطیلی لیگ برتر، اردوی دو هفته ای بسیار منظم و مفیدی را در لیگ برتر برگزار کردیم. شهر آنتالیا ترکیه و پس از اتمام تمرینات عادی دو بازی تدارکاتی با تیم های قدرتمند در این اردو برگزار کردیم. در آخرین روز اردوی ترکیه آقای “غربان بردیف” از تراکتورسازی جدا شد اما خوشبختانه با درایت بزرگان تیم آرامش و اتحاد تیم ما حفظ شد.

وی افزود: با حضور آقای نصرتی تمرینات تیم در تبریز پیگیری شد ضمن اینکه با تدابیر هیات مدیره و حمایت مالک باشگاه آقای حامز به عنوان مربی با تجربه به تیم اضافه شد. و در این مدت تمرین منظم و خوبی داشتیم. امروز سومین بازی دوستانه را انجام دادیم و سه شنبه هفته آینده در ادامه مسابقات لیگ برتر به مصاف پیکان خواهیم رفت.

بهتاج با بیان اینکه حامس مربی دانا و فعالی است، گفت: با حضور او انرژی و انگیزه مضاعفی به تیم تزریق شده است. بازیکنان باید با تلاش بیشتر خود را با شرایط جدید وفق دهند تا در بازی های باقی مانده امتیازات کامل را کسب کنند.

وی گفت: از آقای زنوزی و مدیران هلدینگ دریک و زیرمجموعه هایی مانند آتا و رخش خودرو که همیشه به تراکتور کمک می کنند سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید