قابلیت جدید و مفیدی در واتس اپ فعال شد

از اواخر ماه گذشته، شایعاتی مبنی بر کار بر روی چندین ویژگی جدید از جمله میانبر برای جستجوی پیام ها و پاسخ دادن به پیام ها منتشر شد. واتس اپ برای پاسخ دادن به پیام ها تایید شده است. اما چه زمانی این قابلیت در اختیار همه کاربران قرار می گیرد؟

امکان پاسخ دادن به پیام ها در واتس اپ

این قابلیت اولین بار توسط WABetaInfo کشف شد و به نظر می رسد به زودی قابلیت پاسخگویی به پیام ها در واتس اپ در اختیار کاربرانی قرار گیرد که نسخه 2.22.8.3 را نصب کرده اند. البته این نسخه یک نسخه پایدار و رسمی نیست و فقط برای کاربران بتا در دسترس است. اما اینکه واتس اپ در نسخه بتا قابلیت پاسخگویی به پیام ها را دارد به این معنی است که در آینده ای نزدیک شاهد انتشار آن برای نسخه نهایی و پایدار باشیم.

پاسخگویی به پیام ها در واتس اپ

پاسخ گویی پیام های واتس اپ بسیار شبیه به پیام رسان های دیگر مانند تلگرام، دیسکورد و اسلک است که قبلا این قابلیت را ارائه کرده اند. بر اساس اطلاعات فاش شده، شش واکنش وجود دارد که از بین آنها می توان پیام ها را انتخاب کرد که این شش واکنش عبارتند از: لایک، قلب، خنده، تعجب، پشیمانی و تشکر. اگر این ویژگی برای کاربران بتا در دسترس باشد، ممکن است برخی از کاربران قبلاً آن را داشته باشند. اگر از قابلیت پیام رسانی واتس اپ استفاده کرده اید، نظرات خود را با گجت نیوز در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید