این قابلیت در گروه های واتس اپ موجود است

قابلیت ایجاد نظرسنجی و رای دادن در چت های گروهی در حال حاضر توسط توسعه دهندگان آن در حال بررسی و کدگذاری است و احتمالا در نسخه بعدی این پیام رسان ها در دسترس خواهد بود. نظرسنجی ها روشی عالی برای تعامل با گروه بزرگی از افراد هستند و برای تصمیم گیری یا یافتن نظر گروه دوستانتان در مورد یک ایده بسیار مفید هستند.

این قابلیت مهمان گروه های واتس اپ است

تلگرام یکی دیگر از اپلیکیشن های پیام رسان محبوب است که مدت هاست راه اندازی شده و واتس اپ بالاخره در حال آزمایش و اجرای قابلیت رای گیری برای کاربران خود است.

وب سایت WABetaInfo برای اولین بار این ویژگی را که برای iOS 2.22.6.70 بتا منتشر شده بود، فاش کرد. این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است، بنابراین در حال حاضر برای آزمایش کنندگان بتا عمومی در دسترس نیست.

رای گیری فقط برای گروه های واتس اپ در دسترس است و پاسخ های سایر کاربران رمزگذاری شده است. به طور کلی رمزگذاری end-to-end قابلیتی است که واتس اپ برای آن اپلیکیشن های خاصی دارد و برای رای دادن نیز استفاده می شود. این تقریباً به این معنی است که فقط افراد گروه به نظرسنجی و نتایج آن دسترسی دارند.

این قابلیت مهمان گروه های واتس اپ است

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، یک رابط کاربری جدید با کادر متنی برای سوال شما ایجاد شده است که با دو گزینه ایجاد و لغو در دسترس خواهد بود. با این حال، از آنجایی که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، در حال حاضر مشخص نیست که آیا محدودیتی در تعداد پاسخ‌ها وجود خواهد داشت یا اینکه چه مدت می‌توانید در نظرسنجی رای دهید و حداکثر تعداد گزینه‌ها چقدر خواهد بود.

از آنجایی که این ویژگی در مرحله آزمایشی است، هنوز تاریخ انتشار رسمی اعلام نشده است. طبق معمول، آزمایش‌کنندگان بتا کسانی هستند که می‌توانند در مرحله اول با نحوه عملکرد این ویژگی آشنا شوند، زیرا واتس‌اپ باید قبل از انتقال به نسخه نهایی، ابتدا از ایجاد خطا و پیشرفت‌های اولیه که در اولویت هستند اطمینان حاصل کند.

دیدگاهتان را بنویسید