مربیان والیبال ایران پتانسیل بالایی دارند حضور 40 درصد مربیان زن در دوره هاینن ارزشمند است.


ساعت: 23:46
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820145

مشاور ارشد رئیس فدراسیون والیبال گفت: مربیان ایران پتانسیل بالایی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مربی بین المللی تخصصی و پیشرفته والیبال که از 15 فروردین ماه با تدریس مرغ ویتال بلژیکی در هتل المپیک تهران آغاز شده بود، امشب با برگزاری مراسمی به کار خود پایان داد.

مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال با تمجید از کورس و تلاش هاینن گفت: سطح والیبال مردان ایران به گونه ای است که در بین 10 تیم برتر جهان قرار دارد. این سوال توجه مربیان بزرگ دنیا را به این ورزش کشورمان جلب کرد.

وحید مرادی با تاکید بر اینکه مربیان والیبال ایران پتانسیل بالایی دارند، گفت: اما جای تاسف است که مربیان ایرانی خود را در دنیای والیبال خوب نمی بینند. به همین دلیل، مربیان باید به دنبال دانش بیشتری باشند و به فراتر از افق خود نگاه کنند.

وی با اشاره به حضور بسیار خوب بانوان مربی در این دوره پیشرفته گفت: بیش از 40 درصد شرکت کنندگان را بانوان تشکیل می دهند و این موضوع بسیار ارزشمندی است.

مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه در دوره جدید ریاست دکتر داورزنی توسعه والیبال بانوان بسیار حائز اهمیت است، گفت: زیرا بهترین تیم های والیبال بانوان جهان در آسیا هستند و این تیم ها حتی سابقه قهرمانی در جهان و المپیک را دارند.

وی به همکاری الساندرا کمپدل با تیم ملی والیبال بانوان و تیم های ملی رده سنی بانوان ایران اشاره کرد و گفت: برای رشد و پیشرفت بیشتر والیبال بانوان ایرانی باشید.

مرادی همچنین به حضور تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی های آسیایی پس از 48 سال اشاره کرد و گفت: حضور شایسته ایران در این بازی ها می تواند به ارتقای والیبال بانوان کشورمان کمک کند.

مربیگری بین المللی تخصصی و پیشرفته والیبال با حضور مربی پرافتخار بلژیکی ویتال هاینن به مدت سه روز در هتل المپیک تهران و سالن فدراسیون به صورت تئوری و عملی پیگیری شد.

بیش از 250 مربی زن و مرد از استان های مختلف کشور در این دوره شرکت کردند که بزرگترین گردهمایی مربیان والیبال در تاریخ ایران را تشکیل می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید