حضور مربیان درجه یک والیبال در سمینارهای تخصصی در ایران / دلیل انتخاب هاینن کیفیت او بود.


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814970

حلقه مفقوده دوره های مربیگری بین المللی را داریم

رئیس کمیته آموزش و تحقیقات فدراسیون والیبال در خصوص لزوم برگزاری سمینار بین المللی آموزش پیشرفته والیبال گفت: برنامه ریزی و طراحی تمرینات پیشرفته والیبال، اپلیکیشن آنالیز مربیان و مدیریت تیم در طول مسابقه، نیاز اصلی والیبال ایران است. امروز. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش با همکاری واحد بین الملل معاونت ارتباطات فدراسیون والیبال، در راستای ارتقای سطح دانش تخصصی مربیان برتر و انتقال تجربیات مربیان بزرگ جهان، یک سمینار بین المللی برای آموزش پیشرفته والیبال که با حضور مربی پرافتخار بلژیکی ویتال هاینن برگزار می شود.

جواد مهرگان در خصوص نیاز و تاریخ برگزاری این سمینار تخصصی گفت: این سمینار به صورت حضوری از 24 تا 27 فروردین ماه در تهران برگزار می شود. حلقه مفقوده ای بین حضور مربیان در دوره های مربیگری بین المللی در سطح اول و دوم داریم که پس از آن دوره های مربیگری پیشرفته دیگری در نظر گرفته نمی شود تا مربیان اطلاعات خود را به روز کنند. به همین منظور سعی می کنیم هر ساله یک دوره پیشرفته را با حضور اساتید مختلف با نگرش های مختلف برگزار کنیم.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون در خصوص علت انتخاب ویتال هاینن به عنوان مدرس دوره افزود: تلاش ما بر این است که از مربیانی استفاده کنیم که در سطح اول والیبال جهان به کار گرفته شده و بتوانند نیازهای والیبال ما را برطرف کنند. یکی از نیازهای امروز والیبال ما مدیریت تیم در طول بازی است. نیاز دیگر طراحی تمرین و برنامه ریزی است تا بتوانیم عملکرد تیم را در طول یک تورنمنت به حداکثر برسانیم. دلیل انتخاب هاینن به عنوان مدرس این دوره این بود که او در پنج تا شش سال گذشته عملکرد درخشان مربیگری در جهان اول داشت و همه تیم هایی که هاین مربی آنها بود (به جز المپیک) فراتر از توانایی خود بازی کردند. ممکن است سال آینده مربی دیگری با دیدگاه فرهنگی و روش تدریس متفاوت از ایالات متحده، آمریکای شمالی یا جنوبی را برای تدریس انتخاب کنیم تا در طول این دوره ها، مربیان خود را با فلسفه های مختلف والیبال آشنا کنیم.

مهرگان درباره سرفصل های آموزشی این سمینار افزود: در این سمینار در طول مسابقات برنامه ریزی و طراحی تمرینات والیبال برای پیشرفته، اپلیکیشن های آنالیز مربیان و مدیریت تیم آموزش داده می شود.در این سمینار مربیان درجه یک و بین المللی می توانند حضور داشته باشند. . در نهایت به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد. سعی داریم به داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند، فرصت حضور در سمینار را بدهیم تا به صورت غیرحضوری از این سمینار استفاده کنند. فیلم سمینار نیز ضبط و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. ظرفیت کلاس را محدود نکرده ایم و شرکت برای همه آزاد است. ضمناً ثبت نام در سمینار تا پایان روز سه شنبه (24 اسفند) تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید