آموزش رکن مهمی در رشد والیبال است/ راهبرد فدراسیون برای برگزاری دوره های تخصصی که توسط مربیان بزرگ دنیا تدریس می شود


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819569

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه آموزش یکی از عناصر مهم در رشد و توسعه هر رشته ورزشی است، گفت: والیبال ایران برای ادامه پیشرفت باید از تجربیات مربیان بزرگ دنیا استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی در مراسم افتتاحیه دوره بین المللی مربیگری تخصصی و پیشرفته ایران که از امروز دوشنبه 15 فروردین ماه با حضور بیش از 250 مربی در هتل المپیک تهران آغاز شد. وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: این یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه هر رشته ورزشی است و باید از تجربیات مربیان بزرگ دنیا استفاده کرد.

وی با تشکر از همه دست اندرکاران توسعه والیبال ایران گفت: دانش مربیان ایرانی برای رشد با والیبال ایران با استفاده از تجربیات این رشته در دنیا نیازمند به روز شدن است.

رئیس فدراسیون والیبال با استقبال از ویتال هاینن که زمانی رقیب والیبال ایران بود و اکنون عامل رشد و توسعه کشورمان است، گفت: او یکی از مربیانی است که می تواند اطلاعات خوبی از والیبال ایران داشته باشد. والیبال.”

وی با تاکید بر اینکه راهبرد فدراسیون برگزاری دوره های تخصصی است، گفت: فدراسیون در نظر دارد مجدداً چنین دوره هایی را برگزار کند تا تعداد بیشتری از بانوان و آقایان از دوره های تخصصی والیبال استفاده کنند. باید با کمک مربیان ایرانی به رشد والیبال ادامه دهیم.

داورزنی با اشاره به مشکلات دوره های آموزشی طی دو سال گذشته به دلیل شیوع تاج گذاری، گفت: این بیماری آموزش و پرورش را در دنیا تحت تاثیر قرار داده است اما به نظر می رسد با رفع مشکلات و رعایت پروتکل های بیشتر بتوانیم بیشتر شخصی و دوره های تخصصی.»

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مربیان حاضر در این دوره سه روزه با استفاده از مطالب مطرح شده گام های مهمی در جهت رشد و توسعه والیبال ایران بردارند.

برنامه ریزی آموزش آماده سازی تیم، دوره های طراحی تمرین برای تیم های پیشرفته، مدیریت تیم در حین مسابقه و کاربرد آنالیز برای مربیان از جمله سرفصل های مربیگری تخصصی و پیشرفته بین المللی والیبال است.

در این دوره که بزرگترین گردهمایی مربیان والیبال ایران است بیش از 250 مربی زن و مرد از استان های مختلف کشور شرکت کردند. این دوره روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 4 فروردین از ساعت 15 الی 22 و چهارشنبه 17 فروردین از ساعت 13 الی 19 پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید