افشاردوست دوره مربیگری والیبال را در اوراسیا تایلند تدریس می کند


ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816762

محمود افشاردوست کارشناس هیئت رئیسه فدراسیون والیبال و مدرس فدراسیون جهانی در دوره مربیگری اوراسیا تدریس می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرحله اول دوره مربیگری اوراسیا از دوم تا هشتم فروردین ماه با حضور 16 مربی از اروپا و آسیا در بانکوک برگزار می شود.

محمود افشاردوست کارشناس هیئت رئیسه فدراسیون والیبال و مدرس فدراسیون جهانی در این دوره تدریس می کند و دوشنبه اول فروردین ماه عازم تایلند می شود.

شش مدرس از دو قاره آسیا و اروپا (سه نفر از هر قاره) به صورت حضوری و تعدادی نیز به صورت پاره وقت تدریس می کنند که علیرضا تولوکیان، مربی تیم ملی ایران به صورت آنلاین این رشته را تدریس می کند.

محمود افشاردوست از ایران، سرید حران از هند و شهاب از عمان مربیان قاره کهن آسیا در این دوره مربیگری هستند.

این مدرس والیبال جهان درباره نحوه انتخاب مربیان جوان برای شرکت در دوره های مربیگری اروپا و آسیا گفت: دو کنفدراسیون والیبال آسیا و اروپا افرادی را برای شرکت در این دوره انتخاب کرده اند که در مصاحبه های اختصاصی در هر قاره به هشت نفر فینالیست رسیدند. ”

محمود افشاردوست تمرینات پایه، دانش و نحوه برخورد با آسیب ها، تکنیک ها، تاکتیک ها و آنالیز را محور تدریس در این دوره ها دانست و گفت: به نظر من ترکیب والیبال در اروپا و آسیا می تواند عاملی برای رشد و بالندگی باشد. توسعه والیبال در این دو قاره.

وی در خصوص زمان برگزاری مرحله دوم دوره پیش رو در اروپا گفت: این دوره در چند مرحله برگزار می شود. مرحله اول قرار بود به صورت حضوری در سال 2021 برگزار شود که به دلیل شیوع تاج به تعویق افتاد، وضعیت فعلی، زمان دقیق مرحله دوم که در اروپا برگزار می شود، هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید