رشد والیبال آسیا یکی از اولویت های کاری فدراسیون است/ والیبال ایران به دلیل جایگاهی که در جهان دارد مسئولیت بزرگی بر عهده دارد.


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842794

ما آماده هرگونه همکاری با کشورهای منطقه از جمله عراق هستیم

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه رشد والیبال آسیا از اولویت های فدراسیون است، گفت: والیبال ایران با توجه به مسئولیت اجتماعی و حقوق بشری خود آماده همکاری و کمک به کشورهای منطقه و آسیا است. تعهدات.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی درباره سفر به عراق و گفتگو با مسئولان ورزشی این کشور گفت: این سفر بنا به درخواست فدراسیون والیبال عراق و به منظور تعمیق روابط دوستانه و ورزشی دو کشور انجام شد.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه والیبال ایران اولین قدرت قاره آسیا باستانی بوده است، گفت: در گفت و گو با وزیر ورزش عراق تاکید کردم که اگر والیبال منطقه مورد حمایت والیبال ایران، منطقه پیشرو آسیا قرار گیرد، خوشحال خواهیم شد. و قاره کهن، قاره برتر.«دنیای والیبال باش.

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: برای تحقق این اهداف آمادگی هرگونه همکاری با کشورهای منطقه از جمله عراق را داریم و اجرای این موضوع در گرو تلاش و همکاری کشورهای همسایه و منطقه است.
تقوی با بیان اینکه عراق پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری در والیبال دارد، افزود: این کشور می تواند در این زمینه گام های مثبتی بردارد و فدراسیون والیبال ایران نیز با همین چشم انداز اردوهای مشترکی را برای تیم های ملی و باشگاهی عراق در ایران در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: فدراسیون والیبال ایران با توجه به وظایف اجتماعی و حقوق بشری خود آمادگی همکاری با کشورهای منطقه و آسیا را دارد و تلاش می کند جایگاهی برای این کشورها در والیبال پیدا کند. سال گذشته در این زمینه همکاری بسیار خوبی با افغانستان داشتیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال در پایان، والیبال ایران را دهمین رنکینگ فدراسیون جهانی دانست و گفت: مسئولیت والیبال ایران به دلیل جایگاهی که در جهان دارد سنگین است و امیدوارم جایگاه خود را در دنیا حفظ و ارتقا دهیم و کمک کنیم. کشورهای آسیایی «از تجربه والیبال ایران استفاده کنید.

دبیرکل فدراسیون والیبال در سفر خود به عراق با رئیس کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال عراق دیدار و درباره تقویت همکاری ها گفتگو کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید