جوانان باید خود را برای تحول بزرگی که رهبری در نظر گرفته اند آماده کنند/ کسانی که حکومت را قبول دارند باید جایگاهی در اختیارشان قرار گیرد.


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822625

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش حسنی و جوانان انقلابی:

سید علی احمدزاده به دستور مقام معظم رهبری در خصوص چرخش تاریخی و حوادث بزرگ پیش رو توصیه های مهمی به جوانان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ، سید علی احمدزاده صبح امروز در همایش حسنی و جوانان انقلابی که در مصلای بزرگ یاسوج برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) اظهار داشت: صفحه تاریخی که نقطه عطف تاریخی در ابعاد تاریخی پیامبر بعثی و تشکیل حکومت الهی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امامت امیرالمومنین علی (ع) یکی دیگر از نقاط عطف تاریخی در تاریخ اسلام و آغاز یک انقلاب توحیدی مبتنی بر اندیشه و اندیشه امام (ع) بود. نقطه عطف تاریخی دیگری بود اما زمانی که مقام معظم رهبری
آنها به یک چرخش تاریخی و یک تغییر بزرگ اشاره می کنند.نتیجه گیری ما تغییری است که جهان را تغییر خواهد داد.
احمدزاده خطاب به جوانان گفت: در مقطعی از جنگ، جوانان فرماندهی لشکر، تیپ و گردان را بر عهده داشتند. آنها جنگیدن را در جنگ آموختند و با اینکه دوره نظامی نداشتند، با اعتقادات مذهبی پیروز شدند. این جوانان کهگیلویه و استان بویراحمد رفیع به شهادت رسیدند، کم نیستند، حالا نوبت شماست که در اداره کشور نقش آفرینی کنید، انقلاب چه باید بشود که یکی از آنها همین چرخش بزرگ تاریخی است.
وی با اشاره به دیدار هفته گذشته کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: جوانان خواهش می کنم فرمایشات رهبری را درک کرده و خود را برای این تحول بزرگ بر اساس دین، ولایت و ایمان آماده کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید در جامعه روستایی تفکر ولایی وجود داشته باشد، جوانان روستایی باید فکر کنند و کاری را که رهبری می خواهند انجام دهند، گفت: شما جوانان می خواهید پشت سر استان باشید و مراقب باشید تمام تلاش خود را انجام ندهید. در کنار ولایت باشد. تاریخ نشان داده است کسانی که در کنار ائمه و اهل بیت (ع) بودند از بین رفتند و در انقلاب اسلامی کسانی که طرفدار انقلاب بودند حداقل مجازات شدند. قطار انقلاب پیاده شد
احمدزاده در ادامه سخنان خود با توصیه جوانان افزود: توصیه من به جوانان این است که از جایگاه ولایت عقب نشینی نکنید، از ولایت عقب نمانید و اجازه ندهید کسانی که در گوشه ای از رهبری تلاش می کنند به هدف خود برسند.
وی گفت: چه دولت های قوی و چه ضعیف از همان مسیر طاقت فرسای تغییر دولت ها می آیند و می روند، کجایند آنهایی که ادعای ولایتمداری کردند و بعدها در کنار استانداران ایستادند؟ و وضعیت آنها چگونه است؟ در زمان امیرالمومنین(ع) نیز دیدگاه هایی وجود داشت که اگر امت اسلامی گوشه ای پیدا نمی کرد، حکومت امیرالمومنین علی(ع) ادامه می یافت و این یک وضعیت جهانی نبود که برادری او را سر برید. برادر و مغرور بود.فاکیه این زاویه را پیدا نکنیم که در آینده جزو خائنان هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دومین بخش از سخنان خود در این همایش بزرگ گفت: پس از انتصاب به عنوان استاندار سعی کردم در شرایط فعلی تحول ایجاد کنم. مجلس، نیروهای استانی) به من کمک می شد، به همین دلیل چندین لیست به ما داده شد و ما مدت زیادی روی این لیست ها کار کردیم، اما اعتراف می کنم که بسیاری از نیروهای شایسته در این لیست نبودند یا نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
احمدزاده با اشاره به اینکه ملاک ما برای انتخاب نیروی ولایی کسانی هستند که به دولت آیت الله رئیسی رای داده و پذیرفته اند، گفت: پیشینه برخی از افراد این است که همیشه نیروی انقلابی وجود داشته است که چنین نیروهایی ارجحیت دارند، سیاسی بوده است. اما در نهایت دولت فعلی را انتخاب کرد و پذیرفت و حمایت کرد که نمی توان این نیروها را نادیده گرفت، اما در اینجا به شدت از من در این موضوع انتقاد می شود.
گفت به هر حال ما می خواهیم برای دولت کار کنیم. باید به کسانی که دولت را انتخاب کرده و پذیرفته اند، منصبی داده شود.
احمدزاده در پاسخ به مطالبات جوانان حاضر در این همایش گفت: ما باید از جوانان استفاده کنیم اما جوانانی که تازه فارغ التحصیل شده اند و نمی دانند چگونه یک مجموعه را اداره کنند نمی توانند در پست مهمی انتخاب شوند و ما مجبوریم به او فرصت زندگی بدهیم، سپس مجبور شدیم از افراد میانسال استفاده کنیم تا مسئولیت او را بر عهده بگیریم.
وی گفت: من لیستی داشتم که 20 تای آن در رده سنی 35 تا 45 سال بود، نمی خواهید مدیرکل 25 ساله تعیین کنید، اگر من این کار را بکنم وزیر اجازه نمی دهد، اما می توانیم. از جوانانی که تازه فارغ التحصیل شده اند و از نخبگان برای کسب تجربه استفاده کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخاب نیروهای استانی و غیر استانی سعی کردیم نیروهای متخصص استانی را انتخاب کنیم اما در نهایت دو نفر انتخاب شدند که از جریان دیگری بودند.
وی در آخرین قسمت سخنان خود با بیان اینکه ممکن است در انتخاباتی که داشتیم اشتباه کرده ام و این را قبول دارم، گفت: من هر چقدر هم که افتخار خدمت به مردم را داشته باشم، نمی دانم چند وقت است که استاندار هستم. توان و استفاده از فرزندان این استان تا دلسوز باشند و از جوانان استان استفاده کنند.
احمدزاده گفت: در یکی از شهرستان های استان از 30 نفر نیروی استانی نبود و نتوانستیم از بیرون نیرو بیاوریم، وزارتخانه هم قبول نکرد، باید مردم سالاری دینی را بپذیریم و به انتخاب احترام بگذاریم.
احمدزاده در آخر گفت که باید نابودی، ویرانی و فنا را کنار بگذاریم و جایی برای برادری و اتحاد بگذاریم. گفت: این همه ضایعات قدرت ما را از بین می برد. اما اگر گروهی باشد دیگر نمی شکند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید