همه باید از مجیدی حمایت کنند و پشت سر او باشند/ فرقی نمی کند در چه جایگاهی باشم

ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782680

مشاور ورزشی باشگاه استقلال گفت: هرجا که هستیم دوست دارم به هواداران خدمت کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خسرو حیدری مشاور ورزشی مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه تعطیلات پیشکسوتان این باشگاه گفت: از کودکی افتخار بزرگ شدن در این باشگاه را داشتم. اسم استقلال آنقدر بزرگ است که با یک بار بازی در این تیم می توانی چندین سال در تیم های دیگر بازی کنی! با وجود پیشنهاداتی که داشتم، می خواستم از فوتبال خداحافظی کنم، جایی که بزرگ شدم. من اصلا متاسف نیستم. خیلی ها به من می گویند چرا بازی نکردی، همه تعجب کردند. به هر حال می خواستم از باشگاهم خداحافظی کنم و این برایم خیلی مهم بود.

او گفت: دو سال بعد به باشگاه برگشتم. امیدوارم بتوانم با ظرفیت جدید در خدمت هواداران باشم و محبت آنها را برگردانم. همایش خیلی خوب بود و بزرگان استقلال جمع شدند. به گفته مصطفی آجورلو اگر می خواهیم استقلال موفق شود باید همدلی و همبستگی وجود داشته باشد. وقتی فرهاد مجیدی سرمربی شد همه از او حمایت کنند. خدایا سال خیلی خوبی خواهیم داشت. تیم در شرایط خوب و آرامش قرار دارد. امیدوارم به نتایج خوبی برسیم و ارزان ترین هدیه را به هواداران بدهیم.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال و ورزش را رها کرده اید، گفت: برای تربیت بدنی تمرین می کنم و به کلاس های مربیگری هم می روم. خدایا من می توانم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده به استقلال کمک کنم. در باشگاه استقلال باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. هر جا که هستیم. من عاشق خدمت به هواداران هستم. مهم نیست در چه موقعیتی هستم.

مشاور استقلال در خصوص جذب هافبک خارجی جدید استقلال گفت: فرهاد مجیدی بیشتر در جریان است. فکر می کنم می خواهند بازیکن خارجی جذب کنند. دو سه روز بیشتر نرفتم باشگاه. کار فنی و جذب در اختیار سرمربی است.

حیدری در خصوص دیدار تیم ملی مقابل لبنان گفت: بازی به دلیل اینکه در خانه است آسان نیست. امیدوارم روند رشد تیم ملی ادامه داشته باشد. حواشی تیم ملی باید حذف شود. هدف صعود به جام جهانی است. جالب نیست که این حواشی پیرامون تیم باشد. امیدوارم در این دو مسابقه نتایج خوبی کسب کنند و برای صعود به جام جهانی خیالمان راحت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید