امیدوارم نسل جدید والیبال خاطرات خوب مردم را زنده کند/ برد یا باخت فرقی نمی کند، شاید 3-0 بردیم!


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843185

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به حضور جوانان در این تیم گفت: امیدوارم نسل جدید خاطرات خوب والیبالی مردم را زنده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا عابدینی امروز (چهارشنبه 13 خرداد) و پیش از دیدار تیم ملی ایران و صربستان درباره تمرین گفت: ما یک توپ داشتیم.

وی با اشاره به گرمای هوای بلگراد گفت: این موضوع کمی بازیکنان را نگران می کند زیرا زیاد عرق می کنند اما این مهم نیست و باید در تمرینات و دو مرحله مقدماتی برای هماهنگی بیشتر تیمی تلاش کنیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال درباره آشنایی با تیم صربستان نیز گفت: در بین بازیکنان تیم ملی ایران شاید میلاد عبادی پور و امیرحسین توختک اطلاعات کمی از بازیکنان این تیم داشته باشند. فکر می کنم صربستان خیلی بهتر تیم ایران را می شناسد چرا که کادر فنی این تیم به خصوص ایگور کولاکوویچ پیش از این به ایران آمده اند و به خوبی با والیبال کشورمان آشنا هستند.

عابدینی درباره احتمال حضور در ترکیب ایران مقابل صربستان گفت: ترکیب اصلی این دیدار هنوز مشخص نیست اما امیدوارم در ترکیب باشم و به والیبال کشورم خدمت کنم.

وی که تجربه همراهی با نسل قبلی والیبال ایران را در پرونده کاری خود دارد، درباره نسل جدید والیبال ایران گفت: افتخار همکاری با نسل قبل را دارم و از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم. نسل جدید نیز با انگیزه و پرانرژی است و سعی در اثبات توانایی های خود دارد. امیدوارم همه چیز اتفاق بیفتد تا مردم خاطرات خوشی که از والیبال دارند را تجربه کنند.

ملی پوش درباره پیش بینی نتیجه بازی با صربستان نیز گفت: برد و باخت مهم نیست بلکه اجرای تاکتیک و تکنیک را کادر فنی قضاوت می کند اما شاید 3 بر صفر پیروز شدیم.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود از ساعت 19:45 امروز (چهارشنبه 13 خرداد) به مصاف تیم ملی صربستان می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید