شاید اگر جام می بردیم اینقدر محبوب و افسرده نمی شدیم!


ساعت: 20:20
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812173

سرمربیان تیم های فوتبال صنعت نفت و گل گهر در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دومین شکست صنعت نفت مقابل گل گهر گفت: بازی بسیار باکیفیتی را شاهد بودیم که دلیل اصلی آن هم خاک خوب گل گهر بود. می دانستیم در این دیدار چه می خواهیم و خیلی زود به گل رسیدیم. بعد از اینکه گل زدیم می توانستیم یک گل دیگر هم بزنیم که دروازه بان خوش شانس گل گهر بود. مسابقه تمام شد و با یکی دو غفلت به گل رسیدیم. ما عادت به باخت در هفته های اخیر نداریم و هفت هشت هفته دیگر خواهیم شکست. شرایط برای ما راضی کننده نبود، چون میز به گونه ای است که همدیگر را در کمر بالا می بینیم.

وی پیروزی گل گهر سیرجان را به اعضای این تیم تبریک گفت و گفت: بازیکنان ما راحت تر می توانستند بازی کنند. بعد از هر مسابقه یک جلسه روانی و نیمه فنی در رختکن داریم و بعد از این مسابقه هم همین کار را انجام دادیم. چند روز دیگر باید با پرسپولیس بازی کنیم و بچه ها را باهوش کنیم. من از آنها بسیار راضی هستم و فکر می کنم آنها سخت کار کردند. سیرجان ارتفاع بسیار بالایی دارد و ما از ارتفاع منفی آمده ایم. از حرکت بی قرار بازیکنانم بسیار راضی بودم.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: باید مقابل تیم های قلعه نویی کار را تمام کنید و می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. من در مورد داوری صحبت نمی کنم و زمانی که داوران مسابقه را اعلام می کنند، شرایط را برای بازیکنان تحلیل می کنیم. بازیکنانم اعتراض کردند که عرب برکی (داور) اکثر صحنه های مساوی را به نفع حریف گرفت.

منصوریان با اشاره به برکناری کاپیتان صنعت نفت آبادان گفت: طالب ریکانی برای اعتصاب دوم برکنار شد اما این تصمیم نمی توانست سختگیرانه باشد. با این حال داور از همه ما به صحنه نزدیکتر بود. من افتخار می کنم که از عملکرد تیمم دفاع می کنم و بازیکنان نسبت به ثروتی که داریم خیلی خوب عمل کردند. از بازیکنان جوانی هم که وارد شدند راضی هستم اما مصدومیت ها و سرماخوردگی های بعدی قدرت تیم را کم کرد.

وی به دیدار شاگردانش در هفته بیست و یکم اشاره کرد و گفت: هفته آینده با تمام توان به مصاف پرسپولیس می رویم و این دیدار برای ما نقطه عطفی است. ما نیازهای متفاوتی از این بازی برای بالا بردن بازیکنان داریم. اگر هفته آینده پیروز شوند، به خانه خواهند رفت و این به ویژه نتیجه خوبی برای آنها در آینده فوتبال خواهد بود. گل گهر تیم خوبی است و اگر هفت امتیاز از این تیم گرفته نمی شد شاید در کورس قهرمانی تلاش می کرد. ما می توانستیم در پایان بازی گلزنی کنیم و نمی گویم موفق باشید. کمتر می گویم. من در بوندسلیگا بازی کردم و به شانس اعتقادی ندارم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره صحنه خطای پنالتی نیمکت نشین گل گهر گفت: من صحنه را ندیدم اما کالا نیوه رئیس، بزرگتر و برادر ماست و نمی توانم درباره صحبت های او اظهار نظر کنم. او خیلی به من کمک کرد و کارشناسان می توانند در مورد این صحنه نظر بدهند. قلعه نویی از همه جهات فوتبال را بهتر از من می فهمد و اگر پنالتی گرفته نشود داور با تیم مقابل بی ادبی می کند.

منصوریان درباره محرومیت طالبان ریکانی از بازی با پرسپولیس گفت: او بازیکن شماره 10 کلاسیک است و در فوتبال ما دو سه تایی وجود ندارد. اگر در تیمی مثل استقلال و پرسپولیس باشد، ستون فقرات تیم خواهد بود. در آخرین مرحله با توپ تمام می کنیم و تیم را روی آن می سازیم. ریکانی یک بازیکن بین المللی و یک رهبر واقعی برای ما است. از دست دادن او بسیار ناراحتیم و جوانی که برای او بازی می کند باید بار سنگینی را به دوش بکشد.

او گفت: “اکثر بازیکنان شماره 10 کمی تمایل به خشونت دارند و زمانی که انجام می دهند اخراج می شوند.” طالبان برای ما سربار است و او بازیکن برتر ایران است. همه بازیکنان سعی می کنند خوب باشند اما ریکانی یک پله بالاتر از همه است و یک ضربه چپ مرگبار دارد.


قلعه نویی: شاید اگر جام را برده بودیم اینقدر محبوب و افسرده نمی شدیم

امیر گله نوی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت گفت: به منصوریان و تیم فنی خوبش تبریک می گویم. فوتبال زیبا بود هر بازی گلگوتا زیباست و دو یا سه گل دارد. به تیم گل گهر و بازیکنان خوب تیممان تبریک می گویم. بعد از اتفاقاتی که برای ما افتاد و با توجه به اینکه کسب امتیاز در نیم فصل دوم سخت است، دو امتیاز نسبت به نیم فصل اول داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بازی را خوب شروع نکردند و برخی از وظایف خود را به خوبی انجام ندادند و گل زدیم و بعد از گل بازی کردیم. خوشحالیم که در نیمه اول گل زدیم. اگر در نیمه اول گل نمی زدیم شرایطمان سخت می شد. در نیمه دوم موقعیت های دیگری در ضدحمله داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. خیلی خوشحالیم که چنین فرصتی را به تیم بزرگ صنعت نفت ندادیم. ما یک گل بچه گرفتیم.

سرمربی گل گهر خاطرنشان کرد: از کسب 3 امتیاز و بازگشت به جدول و اثبات حقانیت خود خوشحالیم. مردم می دانند که گلگوتا افسرده است و این ما را خوشحال می کند. شاید اگر جام را می آوردیم گلگوتا اینقدر محبوب و مظلوم نمی شد. از کادرفنی تیم هم تشکر می کنم، شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و امتیازهایی را که به دنبالش هستیم، گرفتیم. با تشکر از همه اصحاب رسانه و مردم خوب سیرجان که نزدیک گلگوتا بودند.

قلعه نویی می گوید این بازی بازی بعدی گل گهر مقابل استقلال است؟ گفت: نه، در مورد این بازی صحبت کنیم. هر مسابقه برای ما یک فینال است. فینال صنعت نفت را پشت سر گذاشتیم تا فردا که ریکاوری کنیم، خوشحال می شویم، بعد به بازی بعدی فکر می کنیم.

وی در خصوص آمادگی و درخشش سعید صادقی در بازی با صنعت نفت گفت: امروز بازیکن بسیار خوبی داشتیم که گل گهر بود. سعید یکی از آنهاست. بازیکنان ما در همه موقعیت ها دویدند و جنگیدند و نتیجه آن سعید صادقی بود. واقعا باید از آقای عتیقی، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. من سه ماه حذف شدم، اما باشگاه پشت من ایستاد، مسئولیت کمتری داشت، اما این اقوام از من حمایت کردند و مرا مدیون آنها کردند. و سپس این اتفاق افتاد، هر تیم دیگری سر خود را پایین انداخته بود. فقط لطف خدا و اهل بیت و درایت مدیران و زحمات بچه ها بود، من هم سهم کمی داشتم. با کمک همه اعضای تیم توانستیم کمی این تیم را بالا ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید