نویدکیا: ما بردیم ، اما معمولی بازی کردیم / ربیعی: ما اشتباهات بدی مرتکب شدیم

زمان: 21:14
تاریخ انتشار: 1400/07/27
کد خبر: 1777592

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و مس پس از بازی خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از اولین بازی لیگ بیست و یکم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: نیمه اول مسابقه چندان جالبی نبود ، شرایط خوبی نداشتیم. ما شاهد 10 دقیقه ابتدایی یک بازی بسیار معمولی بودیم که از سپاهان انتظار نداشتم. سپس برخی از ما و برخی از رفسنجان کوپر کنترل بازی را در دست گرفتیم.

وی افزود: این یک بازی معمولی بود ، اگرچه ما در نیمه اول یک یا دو موقعیت داشتیم ، اما فکر می کنم نوع فوتبال ما تا زمان گل خوردن عادی بود. اوضاع در نیمه دوم بهتر شد. تیم ما خوب بازی کرد اما واقعیت این است که مس رفسنجان از دقیقه 70 با تعویض هایی که انجام داد تصمیم به خودکشی گرفت.

سرمربی سپاهان گفت: از آن به بعد انتظار داشتیم با تعویض ها خیلی بهتر بازی کنیم. ما مجبور بودیم از موقعیت ها بسیار بهتر استفاده کنیم ، که متأسفانه در مسائل تهاجمی به خوبی سازماندهی نشده بودیم. اگر ساختار و نظم کمی در حمله داشتیم ، اگر کمی فداکاری می کردیم ، شاید شرایط خیلی بهتر می شد و اگر نه ، شما در آخرین لحظه و آن پنالتی نمی گرفتید.

ظاهر می گوید: “در 20 دقیقه اخیر ، حریف فضای زیادی به ما داد ، اما متأسفانه ما فرصت های زیادی را از دست دادیم.” ما باید در مورد این موضوعات بسیار با تیم صحبت کنیم. اگر بخواهیم چنین بازی کنیم ، مطمئناً مشکلاتی خواهیم داشت. ما باید منطقی تر بازی کنیم. ما نباید مناطق بازی را از دست بدهیم. در این مورد ، ما باید تصمیمات خوبی بگیریم و برنامه ریزی کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه این تیم ممکن است در گلزنی به تیم هایی که دفاع بهتری دارند مشکل داشته باشد ، گفت: من حرف شما را قبول دارم زیرا این اولین بازی است و می توانید ظاهر آن را ببینید. این یک سوال منطقی است. از روز اول ، مشخص است که ما این مشکلات را داریم. ما باید این واقعیت را بپذیریم که تیم های نقش جهان به دنبال امتیاز هستند. آنها حتی تصمیم می گیرند با سیستم هایی که در خط میانی و دفاع جمع و جورتر هستند بازی کنند.

وی افزود: ما باید استراتژی های بهتری برای ضربه زدن به حریف داشته باشیم اما مشکل من این بود که بعد از دقیقه 70 موقعیت های خوبی به دست آوردیم و آنها فضاهای بسیار خوبی در اختیار ما قرار دادند که متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

نویدکیا درباره اعتراضاتی که روی نیمکت این تیم در جریان مسابقه انجام شد ، گفت: “هیچ اعتراضی صورت نگرفت.” شما به دلیل هشدار مرزبان دریافت می کنید. هیچ اعتراض داوری وجود نداشت. برای اینکه بازی را نبازد ، پایش را روی زمین گذاشت و آن را بلند کرد. طبق قانون ، این کار نباید انجام شود. داور در این مورد به مرزبان هشدار داد و داوری در کار نبود.

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد بازیکنان جدید تیمش گفت: از 4 نفر و حتی از فرشاد احمدزاده که در نیمه دوم اضافه شد راضی بودم. آنها خیلی خوب به تیم کمک کردند. هر چهار بازیکن تا کنون بسیار خوب به تیم کمک کرده اند و امیدوارم بتوانند در آینده نیز به آنها کمک کنند.

این بیننده گفت: من همچنین باید به تیم مس رفسنجان بگویم که به دلیل نیمه اول و یک بازی بسیار هوشمندانه که تمام نقاط مرکز زمین و جلوی مدافعان را گرفت ، خسته نباشید. با تشکر از طرفداران ما. امروز با وجود تعداد زیاد افراد همراه اتوبوس ، هیچکس جلوی اتوبوس بیرون نیامد. ما به راحتی به ورزشگاه رسیدیم. امیدوارم آنها همیشه به ما کمک کنند تا مشکلی برای تیم ایجاد نشود.

خاخام: ما اشتباهات بدی مرتکب شدیم

محمد ربیع سه شنبه شب در نشست خبری پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: این اولین مسابقه بود و فراز و نشیب های زیادی داشتیم. بازی برای من دو قسمت داشت. قبل و بعد از مصدومیت انصاری ، مسیر تیم تغییر کرد. همین اتفاق سال گذشته با مصدومیت یکی از بازیکنانم رخ داد. اوضاع تا دقیقه 42 و قبل از مصدومیت انصاری یکسان بود اما متأسفانه یک گل بد به ثمر رساندیم. ما در نیمه دوم اشتباهات بدی انجام دادیم ، اما در سی دقیقه دوم پرخطر بازی کردیم و می دانستیم که شانس یا ضدحمله ای به دست خواهیم آورد. وقتی انصاری را از دست دادیم و وقتی بازیکنانی مثل کعبی نداشتیم ، به مشکل خوردیم.

وی ادامه داد: سپاهان در این بازی بهتر بود و باید بیشتر از امروز کار کنیم. این هفته اول است ، اما انتظار من این است که اگر از دستورالعمل پیروی کنیم ، نتایج بهتری به دست آوریم.

سرمربی مس درباره مصدومیت انصاری گفت: “هنوز مشخص نشده است ، اما متأسفانه فکر می کنم ارتباط قطع شده است.” او بازیکن بسیار خوبی است ، اما ما تحت تاثیر مصدومیت او در این مسابقه قرار گرفتیم. متأسفانه این اتفاق برای محمود قائدرحمتی در سال گذشته نیز رخ داد.

مس در مورد عملکرد دروازه بان عمانی گفت: هماهنگی خارجی ها زمان می برد و دو گلی که او زد مقصر نبود. من از او راضی هستم و شرایط او را می بینم. از زمان امضای قرارداد انتقاداتی وجود دارد ، اما با توجه به توانایی های مالی خود ، آن را وارد می کنیم و امیدوارم در طول فصل به ما کمک کند.

خاخام در پایان افزود: سال گذشته ما هفته اول استقلال را از دست دادیم اما به تدریج پیشرفت کردیم و امیدواریم در این فصل نیز همین اتفاق بیفتد.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید