الهامی: در نیمه دوم هر کاری کردیم جز گل/ نویدکیا: در مورد داوری حرفی ندارم


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814716

پس از پایان جلسه، سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و نساج به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران گفت: نیمه اول خوبی را پشت سر گذاشتیم. سعی کردیم بازی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم و از فرصت ها استفاده کنیم. یکی از مهمترین چیزها برای من گرفتن توپ از هافبک های آنها در بازی بود. در نیمه اول خوب کار کردیم و 2 بر 0 پیش افتادیم.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم ظاهر بازی را نسبت به گذشته تغییر دهیم. ما ترکیب را تغییر دادیم تا سبک دیگری از دفاع را امتحان کنیم. به جای اینکه جلو برویم، سعی کردیم در مرکز زمین این کار را انجام دهیم و برای بازی های آسیایی آماده شویم.

نویدکیا گفت: نساجی در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و حتی ممکن است بازی را ببازیم. با اینکه توپ را به نساجی دادیم و به دنبال ضدحملات بودیم اما نساجی نتوانست موقعیت خوبی ایجاد کند.

نویدکی گفت: اما بعد از گل زیبایی که به ثمر رساندند، بازی به نفع آنها بود. آنها گردش توپ بسیار خوبی داشتند. سعی کردند از فضای چپ و راست استفاده کنند. می توانستیم مسابقه را باخته باشیم. باید در ضد حملات از موقعیت های بهتری استفاده می کردیم. به خاطر فشاری که به ما وارد کردند فضاهای خوبی در اختیار ما گذاشتند. در کل باید از همه بچه ها تشکر کنم. آنها تمام تلاش خود را کردند و خیلی خوب دویدند. آنها نشان دادند که در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار دارند. ما موفق شدیم سه امتیاز بسیار مهم و دشوار بازی را از آن خود کنیم. انتظار داشتیم خیلی سخت باشد. به همه بچه ها و طرفداران تبریک می گویم.

سرمربی سپاهان درباره قضاوت این دیدار گفت: من هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی کنم و حرفی برای گفتن ندارم.

ساکت الهامی در نشست خبری پس از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: به خانواده عزیز قنبرپور تسلیت می گویم. بازی خوب و با کیفیتی از هر دو تیم بود. نتیجه مطلوب را نگرفتیم اما بازی خیلی خوبی بود. تبریک به سپاهان. امیدوارم همچنان موفق باشند.

وی افزود: آنها در نیمه اول به آنچه می خواستند رسیدند. بعد سعی کردیم جبران کنیم اما نشد. گل زدیم. هاگیگی در بدترین لحظه ممکن اخراج شد. خیلی زحمت کشید و این یکی از روزهای خوبش بود. همه بچه ها زحمت کشیدند. من نمی توانم به آنها اعتراض کنم. خودمان را برای بازی بعدی با شاهخودرو آماده می کنیم. در فوتبال همیشه به چیزی که می خواهید نمی رسید. سپاهان با شایستگی به نتیجه مطلوب رسید.

سرمربی نساجی با بیان اینکه گل دوم سپاهان در شرایط مشکوکی در آفساید به ثمر رسید، گفت: به نظرم آفساید بود اما اگر برخی آقایان ناراحت نباشند، داوری هم جزو فوتبال است. همانطور که من اشتباه می کنم، داور هم اشتباه می کند. به تیم داوری خسته نباشید می گویم و امیدوارم همچنان موفق باشند. هیچ چیز ارزش های آنها را کوچک نمی کند. آنها با این بازی سخت کنار آمدند. نباید داور را مقصر بدانم و بگویم او ما را نگرفت، ناراضی بودیم. این فوتبال است.

الهامی افزود: ما نیز باید از این دیدار درس های لازم را بگیریم تا در یک دیدار سخت در پایان سال به نتیجه خوبی برسیم.به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. فرزندانم هر چه داشتند گذاشتند. پیروزی محرم نویدکی را تبریک می گویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید