عنایتی: حرفی برای گفتن ندارم/ تایدر: گل هوادار آفساید بود


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810851

مربیان تیم های فوتبال هواداری و پدیده پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا عنایتی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال مقابل پدیده در نشست خبری حاضر شد و گفت: امروز حرفی برای گفتن ندارم. آنچه را که از تیمم و تمرینات انجام دادیم ندیدم. زمین کمی لغزنده بود و روی بازی دو تیم تاثیر گذاشت. انتظار داشتم بازیکنان تلاش بیشتری کنند اما این اتفاق نیفتاد.
وی ادامه داد: امیدوارم پدیده در مسابقات آینده موفق باشد و فوتبال مشهد ساماندهی شود. به عنوان یک شهروند مشهدی امیدوارم شرایط تیم های فوتبال مشهد بهتر شود تا هواداران مشهدی بدون دغدغه در مشهد تیم داشته باشند و از تیم خود حمایت کنند.
عنایتی در خصوص شرایط داوری این دیدار گفت: قسم می خورم در مورد داوری صحبت نکنم. چون صحنه هایی هست که 90 دقیقه در مورد درست یا غلطش صحبت می کنیم. من نمی خواهم فعلا وارد این موضوع شوم و به داوران خسته نباشید بگویم.

تاجار: گل هوادار آفساید بود

سلمان تجار پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پدیده مقابل هواداران در نشست خبری حاضر شد و گفت: متأسفانه امروز شکست خوردیم و باز هم نتایجمان سینوسی شد. ما به دنبال یک نتیجه گیری ثابت بودیم. برای ماندن در لیگ باید این اتفاق بیفتد. یک بازی را بردیم و چند بازی بعدی را باختیم. ابتدا باید این مشکل را حل کنیم تا زنده بمانیم.
وی ادامه داد: بازی امروز را باختیم و حق کسب حداقل یک امتیاز را داشتیم. این مسابقه می توانست با تساوی به پایان برسد. هواداران به دلیل شرایط جدول با اطمینان بیشتری بازی کردند. در پاس های پایانی و موقعیت هایی که داشتیم موفق نشدیم. ما باید این را اصلاح کنیم تا وضعیتمان بهتر شود. امروز با بی دقتی فرصت ها را از دست دادیم.
مربی تیم فوتبال پدیده درباره قضاوت این دیدار گفت: من جزو مربیانی نیستم که درباره داوری صحبت کنم. با فناوری موجود، همه می توانند ببینند که قضاوت خوب است یا بد. همه داورها اشتباه می کنند و امروز داور چند اشتباه کرد. ما معتقدیم گل هواداران در آفساید به ثمر رسیده است. امیدوارم اینطور نباشد وگرنه حق بزرگی از تیم ما ضایع شده است. داورها نه تیمی به ما نگاه می کنند و نه به انتهای جدول نگاه می کنند، ما نماینده فوتبال خراسان هستیم. داور می توانست یکی از بازیکنان حریف را اخراج کند که این کار را نکرد.
تاجار در خصوص اعتراضات شدید کادر فنی پدیده به داوری افزود: تلاش ما فراتر از توان برای کسب نتایج خوب است. امروز با این ضربه بازی را باختیم که اگر آفساید باشد سایر مربیان تحت فشار کنترل خود را از دست می دهند. من این رفتار را تایید نمی کنم، اما همه اهمیت می دهند. امیدوارم به روند خوب خود برگردیم. همه بازیکنان تلاش کردند و ما بدون فرصت بازی را باختیم. ما فرصتی برای تساوی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد.
وی گفت: ما طبق افرادی که داریم کار می کنیم. ما باید با واقعیت زندگی کنیم. تعداد گله هایی که می خوریم زیاد است. فرصت ها و فضاهای زیادی به حریف می دهیم و باید از موقعیت های خود برای رسیدن به شرایط ایده آل استفاده کنیم. در پاس های آخر ضعیف هستیم و باید درستش کنیم. امیدوارم تیم پدیده در لیگ برتر بماند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره جذب دو بازیکن خارجی که در تمرینات این تیم نیز حضور داشتند، تصریح کرد: در حال حاضر کار آنها انجام نشده است. منتظریم ببینیم نتیجه چه می شود. نمی دانم. هر دو بازیکن خوبی بودند. فکر کنم یکیشون با ایفمارک مشکل داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید