گفتمان غرب در مورد انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن ندارد


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1882003

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گفتمان غربی قبل از گفتمان انقلاب اسلامی ملت ایران حرفی برای گفتن ندارد و به بن بست رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی امروز در سفر به استان یزد با حضور در اتحادیه دانشجویی استان، اجرای طرح ولایت را یکی از اقدامات موثر در تبیین اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران است. راه جدیدی در جهان گشوده است که حتی غربی ها نیز به عظمت و کارآمدی این گفتمان پی می برند.

وی افزود: دشمنان که تحمل عظمت و گستاخی نظام ایران و انقلاب اسلامی را ندارند، برای تضعیف آن به همه اهرم ها و ترفندها متوسل شده اند و نظام سلطه با توطئه های مختلف در ابعاد فرهنگی و اقتصادی با استفاده از ابزارها. از اطلاعات انبوه برای ممانعت از عزت و اقتدار نظام ما استفاده شده است، راه به جایی نبرده و هر روز بیشتر و بیشتر در حال تنزل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بارها به جوانان متوسل شدند تا بیش از گذشته با عزم و اراده جهادی و انقلابی برای حل مشکلات و خدمت تلاش کنند. گام دوم انقلاب این است که در اموری که هنوز تکمیل نشده و مورد نیاز مردم و کشور است اقدام شود.

سردار سلیمانی یکی از مهمترین ماموریت های راهبردی بسیج به ویژه در حوزه دانش آموزی را کادرسازی برای انقلاب اسلامی می داند و تاکید می کند: اصل حرکت و فعالیت در کشور باید استفاده از تجربیات ارزنده باشد. گذشته توجه ویژه به نوجوانان و جوانان و زمینه حضور آنان در میدان فراهم شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید