آل رایان حرفی برای گفتن نداشت


ساعت: 22:10
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839118

سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد با بیان اینکه در این رقابت ها ترکیب های مختلفی را تست می کنیم، گفت: با توجه به توانایی های الریان که چند بازیکن خوب دارد، تغییرات تاکتیکی در تیم ایجاد کردیم و به نظرم شهداب بازی بهتری نسبت به دیروز داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا تولوکیان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل الریان گفت: ابتدا از باشگاه الریان که بسیار حرفه ای است تشکر می کنم. طبق اطلاعات ما ملی پوشان این تیم اجازه حضور در باشگاه های آسیایی را نداشتند. البته شناخت ما از الریان کامل نبود و فقط یک فیلم از این تیم دیده بودیم که بازی دیروز بود.

وی با اشاره به ترکیب جدید شهداب مقابل الریان تاکید کرد: تمرکز شهداب یزد نسبت به بازی اول بهتر بود و عملکرد بهتری داشتیم. این اولین بار بود که با این گریم بازی می کردیم.

سرمربی تیم شهداب یزد در پاسخ به این سوال که در فینال با کدام تیم روبرو می شوید، گفت: هنوز برای صحبت در مورد فینال زود است. تمرکز ما روی دیدار مقابل تاراز از قزاقستان است که در روز اول الریان را شکست داد. البته اگر تراز در روز دوم یا سوم به مصاف نماینده قطر می رفت، می توانست نتیجه را به این تیم بسپارد.

طلوع کیان در پاسخ به این سوال که چرا در تیم شهداب تبلیغات کم شده است، گفت: تمام تمرکز روی کار ماست و بحث تبلیغات کاری است که من نمی توانم انجام دهم.

سرمربی تیم شهداب یزد در پاسخ به این سوال که چرا بر خلاف بسیاری از مربیان در طول مسابقه استرس و فشار کمتری به بازیکنان این تیم وارد نمی شود، گفت: هر مربی یک سبک و روش کاری دارد. من بیشتر در مورد تمرین صحبت می کنم و مجبور نیستم در حین بازی به بازیکنان و نمایش فشار بیاورم. اگر یک لحظه فنی یا چیزی باشد، نیازی به فریاد زدن ندارم و نمی خواهم استرس بازیکنان را افزایش دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نیاز تیم، بازیکن خارجی جذب می کنید، گفت: ما تا جایی که امکان داشت تیم را آنالیز کردیم. تحلیل ما این بود که نیاز به دریافت کننده قدرت و دفاع مرکزی داریم و بر اساس این تحلیل سه بازیکن خارجی جذب کردیم.

وی افزود: برای جذب این بازیکنان مشکلی نداریم و با توجه به اینکه قوانین بسته است و نمی توانیم از سه بازیکن همزمان استفاده کنیم.


مهدوی: الریان حرفی برای گفتن به شهداب نداشت



مهدی مهدوی در نشست خبری پس از پیروزی مقاومت شهداب یزد مقابل الریان قطر اظهار داشت: تیم شهداب در دیداری که برای اولین بار بود مقابل الریان با ترکیب جدیدی به میدان رفت.

وی تاکید کرد: شهدابی لحظه به لحظه بازی بهتری مقابل الریان داشت و در بیشتر دیدارها از این تیم پیش بودیم.

کاپیتان شهداب مقاومت یزد در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان خارجی در لیگ آینده باشگاه های ایران باقی خواهند ماند، گفت: این تصمیمی است که باید توسط مدیریت باشگاه شهدااب گرفته شود و تمرکز تیم ما روی رقابت های فعلی باشگاه های آسیایی است. . در نهایت باشگاه و مربیان باید تصمیم بگیرند.

جان شرداب پرین دیگر بازیکن شهداب در آن مسابقه با بیان اینکه این اولین تلاشش برای حضور در ایران است، گفت: از حضور در این مسابقات احساس خوبی دارم. جو خوبی در مسابقات حاکم است و احساس خوبی دارم. تمام تمرکز ما روی بازی خودمان است و بازی بهتری نسبت به دیروز داشتیم. خوشحالم که کم کم داریم کیفیت خود را کسب می کنیم و می توانیم به بازی خوبی که می خواهیم برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید