اگر ذوب آچان جلوی عملکرد احساسی بازیکنان جوانش را بگیرد، قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890153

این مربی فوتبال گفت: اگر ذوب آهن جلوی عملکرد احساسی بازیکنان جوانش را بگیرد، قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت، ضربه زدند و حتی در مواردی قبل از اینکه ده بازیکن شوند، پرسپولیس را تحت فشار قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین چهارابی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: خوشحالم که ذوب آخان بالاخره توانست بعد از 4.5 سال که همه به وضعیت و برنامه های تیمشان گیر کرده بودند، علاوه بر اینکه هزینه های باشگاه را به حداقل رسانده، سرمربی خود را انتخاب کند. آنها توانسته اند تیم قابل احترامی بسازند و این سرمربی تا به حال برای تیم کار بزرگی انجام داده است.

این مربی فوتبال با اشاره به اینکه بازی ذوب آچان مقابل پرسپولیس خوب بود و نتیجه ای که گرفتند نیز نتیجه خوبی بود، ادامه داد: ذوب آچان قبل از آوردن تارتار برنامه خاصی برای انتخاب سرمربی نداشت اما خوشبختانه تارتار را انتخاب کردند. به مدت دو سال به عنوان سرمربی و این انتخاب برای تیم بسیار خوب بود.

این مربی فوتبال گفت: اطلاعات کاملی از هزینه های باشگاه ذوب آچان دارم و در این زمینه می توانم بگویم شاید پول دو بازیکن تیم هایی مانند پرسپولیس به اندازه کل هزینه های تیم ذوب آچان و با این حال ذوب باشد. آچان موفق شد پرسپولیس را شکست دهد

چهارابی با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد و خرج کردن در این زمینه امری عادی است و این مشکل در فوتبال دنیا رایج است، تصریح کرد: این تیم یک سرمربی را به عنوان سرمایه خود و همچنین مربی شایسته و مشخصا تارتار انتخاب کردند. برای هر تیم برنامه دارد و طبق آن برنامه تمرین می کند.

وی با بیان اینکه تیمی مانند پرسپولیس که بازیکنان مطرحی آورده قطعا برای پیروزی وارد زمین شد، تصریح کرد: دفاع تیمی منسجم و کاملا حساب شده را از تیم ذوب آچان دیدیم که برای هر دقیقه از بازی برنامه داشت. دیدند که تیم ذوب آن فقط یک مدافع نیست و در بعضی مواقع در حمله خیلی خوب عمل می کند و حتی موقعیت هایی هم داشت.

حسین چرخابی تصریح کرد: تنها مشکلی که فکر می کنم این است که برخی بازیکنان ذوب آخان و برخی نیمکت نشینان احساساتی رفتار می کنند که فکر نمی کنم نیازی به این واکنش ها باشد حتی اگر داور هم کار بدی انجام دهد. پذیرفته شده است که در فوتبال داور می تواند یک روز برای تیم و یک روز علیه تیم کار کند.

به گفته این پیشکسوت فوتبال، اگر ذوب آچان جلوی عملکرد احساسی بازیکنان جوان خود را بگیرد، قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت، آنها هم در مقاطعی به تیم پرسپولیس قبل از ده نفره شدن حمله کردند و حتی پرس کردند.

چرخابی خاطرنشان کرد: ذوب آهن به گونه ای عمل کرد که به جز یکی دو موقعیت، اجازه نداد پرسپولیسی ها موقعیت خطرناکی داشته باشند و کسب موقعیت در بازی نیز یک مشکل طبیعی است، مشخص بود که ذوب آن به خوبی پرسپولیس و بازیکنانش را آنالیز کرد. این تیم اگرچه به 10 نفر کاهش یافت، اما با وجود اخراج یک بازیکن، کوتاه نیامدند و یک بازی حساب شده مقابل پرسپولیس انجام دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید