مقابل استقلال حرفی برای گفتن داریم/ بودجه بازیکن حریف به اندازه کل تیم ماست!


ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890720

حق مردم انزلی نبود که همه مسابقات با تماشاگر برگزار شود به جز مسابقه ما.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هواداران ملوان حق داشتند فردا بیایند و از ما حمایت کنند اما متاسفانه آن شرایط فراهم نشد.



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر گفت: بعد از مدت ها برگشتیم و در انزلی بازی خواهیم کرد. در ورزشگاهی که واقعاً جای هواداران ما با تمام زحماتی که کشیده ایم خالی است. حق داشتند بیایند و از ما حمایت کنند اما من خیلی متاسفم که این شرایط فراهم نشد. البته فکر می کنم تلاش زیادی از سوی برخی سازمان ها انجام شد تا این ورزشگاه با استقلال بازی کند.

بودجه ما به اندازه قرارداد یک بازیکن است!

وی همچنین گفت: بازی سختی در پیش داریم. ما و استقلال در فوتبالمان از نظر مالی و کادرفنی تفاوت فاحشی داریم. یادم می آید زمانی که بازی می کردیم تفاوت چندانی نداشتیم. آنها بودجه های هنگفتی دارند و بودجه ما بسیار بسیار کم است. شاید اگر اعلام می کردیم بودجه ما به اندازه قرارداد یک نفر باشد.

این درست نبود که انزلی ها همه مسابقات را به جز بازی ما با تماشاگر داشته باشند

سرمربی ملوان تصریح کرد: قطعا از نظر انگیزه و کادرفنی ناامید نیستیم و در زمین بازی حرفی برای گفتن داریم. به نظر من تیم هایی که بودجه زیادی ندارند باید به گونه ای دیگر نگاه کرد. الان دو ماه است که یک نفر پشت تیم است و اگر نه، نمی دانم چه اتفاقی می افتد. هنوز منتظریم تا اتفاقات خوبی برای ملوان بیفتد. باز هم تکرار می کنم جای هواداران خیلی خالی است.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: حیف است که همه مسابقات ایران با تماشاگر باشد و فقط این دیدار بدون تماشاگر خواهد بود.این حق مردم ما نبود و نباید این اتفاق می افتاد. در هر صورت ما با روحیه بالا می رویم و می دانیم که فردا در انزلی مبارزه بسیار بسیار سختی داریم.

زارع درباره مصدومان و معلولان تیم ملوان در دیدار با استقلال تاکید کرد: اکبر ایمانی، ایمان صادقی و سبان پسندیده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و بقیه بچه ها حضور دارند.

وی درباره جذب بازیکن در فاز تهاجمی نیز گفت: فکر می کنم شبانه روز به دنبال این مشکل هستیم اما متاسفانه فوتبال ایران با مشکل مهاجمان مواجه است. کار کمی سخت است و باید به دنبال بازیکن خارجی یا داخلی باشیم که به ما کمک کند. ما شبانه روز به این مشکل نگاه می کنیم و واقعا به یک یا دو مهاجم نیاز داریم که به ترکیب مان اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید