جواد لاریجانی: اگر ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته ای بگیرد، هیچکس نمی تواند جلوی ما را بگیرد

جواد لاریجانی: اگر ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته ای بگیرد، هیچکس نمی تواند جلوی ما را بگیرد

دبیر سابق ستاد حقوق بشر در ادامه گفت: اروپا و آمریکا هر چقدر که عربستان بخواهد در اختیار سعودی ها قرار می دهند اما سلاح های معمولی که آنها را در یمن فقیر کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین گفت: دنیای این سلاح ها و ژست های سلاح به کلی تغییر کرده است و در اینجا به پیدایش بحث مقاومت پرداخته می شود. مقاومت فقط یک بازوی نظامی نیست، مقاومت ایده ای است که در آن مقاومت نظامی است نه تروریسم و ​​حمله.

محمدجواد لاریجانی معتقد است که ایران یک نیروی معنوی و سیاسی تاثیرگذار است و در اذهان دشمنان خود به عنوان یک عنصر قوی در منطقه مطرح شده است زیرا آنها در نقشه امنیت ملی خود سه کشور را برای منافع ملی خطرناک می بینند که شامل چین، روسیه می شود. و اینجا ایران است

دبیر سابق ستاد حقوق بشر همچنان معتقد است که مقاومت به دنبال فساد و سلطه نیست، بلکه تقابل با سلطه است، اما بر خلاف غرب، اغلب طرح ها و ایده های دور از ذهن را دنبال می کند، به طوری که آنها کاملاً به دور از درک صحیح واقعیت و شرایط است.

محمدجواد لاریجانی در اواسط برنامه در پاسخ به این سوال که سفر بایدن به رژیم صهیونیستی را چگونه ارزیابی می کنید؟ وی گفت: در سفر بایدن به رژیم صهیونیستی نیز متعهد شدند که از دستیابی ایران به سلاح هسته ای جلوگیری کنند و البته طبق فتوای رهبر انقلاب و شرع ما اجازه تولید انبوه سلاح را نداریم. تخریب، از جمله اتم‌ها، اما اگر بخواهیم، ​​می‌توانیم آن را انجام دهیم.» بیایید این کار را انجام دهیم، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.

به گفته این کارشناس، مشکلات سیاسی کندی که در جریان برجام رخ داد به سرعت ترمیم می شود و توان هسته ای ایران چیزی نیست که بتوان با بمباران از بین برد، زیرا تحلیلگران نظامی می گویند که توان جمهوری اسلامی ایران محدود نیست.

دیدگاهتان را بنویسید