جواد لاریجانی: اگر زنی بیرون از پنجره خانه برهنه باشد، فردی که او را در خیابان دیده است می تواند با پلیس تماس بگیرد و گزارش دهد.

محمدجواد لاریجانی اظهار داشت: در حال حاضر غرب نگران موشکی و دسترسی هسته ای ما نیست، بلکه نگران عقلانیت ماست. ما نباید از دفاع از اسلام پشیمان باشیم، باید با جسارت در جهاد تبیینی ایفای نقش کنیم. نظام مدنی ما بزرگترین دستاورد است و این تجربه چالش بزرگی برای غرب است. زیرا معتقدند سکولاریسم لیبرال پایان توسعه بشری است. زمانی که انقلاب پیروز شد، شبهات زیادی وجود داشت که اسلام یک دین خصوصی است و مربوط به امروز نیست. حضرت در مقابل این شبهات مثل کوه ایستاد. امام از ما می خواست که افکارمان را جسورانه بیان کنیم.

وی انتخابات را افتخار جمهوری اسلامی دانست و گفت: انتخابات باید عادلانه و رقابتی باشد. همه ما باید شرکت کنیم تا انتخابات خوبی داشته باشیم. من در نظام جمهوری اسلامی فردی را انتخاب می کنم که دست خوبی برای استان باشد و در واقع فلسفه رای دادن کمک به استاندار است.

رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است

لاریجانی با اشاره به سوال رفراندوم گفت: در انگلستان در طول 500 سال 3 رفراندوم برگزار شد و در آمریکا رفراندوم انجام نشد. برخی می گویند رفراندوم باید با حجاب باشد. تا بدانند رفراندوم حجاب خلاف قانون اساسی است. آیا آنها اجازه می دهند بر اساس قانون اساسی خود در آمریکا تصمیم گیری شود؟ در همه جای دنیا حد برهنگی تعریف شده است که در آمریکا قوی ترین است. همان پلیسی که دزد را می گیرد با برهنگی مواجه می شود. در آمریکا، اگر زنی در بانک برهنه باشد، جلوی بانک متوقف می شود. طبق قانون می گویند در اخلاق عمومی خطایی ایجاد کرده اید. اخیراً زنی با لباس تنگ از هواپیما به بیرون پرت شد. حتی اگر زنی بیرون از پنجره خانه برهنه باشد، کسی که او را در خیابان دیده است می تواند با پلیس تماس بگیرد و گزارش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید