سفر بایدن به غرب آسیا نمی تواند جلوی اهداف و گفتمان انقلاب را بگیرد


ساعت: 23:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883231

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سفر بایدن به غرب آسیا نمی تواند جلوی اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی را بگیرد، اظهار داشت: بایدن در این سفر به سمت غرب آسیا حرکت کند. وی گفت: غرب و تفکر پوسیده و بن بست آن در آستانه نابودی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین سیکل سراسری طرح بسیج دانش آموزی که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به روند شکل گیری نهضت اسلامی. انقلاب در کشور گفت: در آن زمان مردم ایران توانستند بر یکی از قدرتمندترین رژیم های منطقه که تحت کنترل آمریکا بود، غلبه کنند.

سردار سلیمانی در ادامه تاکید کرد: به فرموده امام خمینی (ره) استقرار جمهوری اسلامی ایران در این سرزمین حساس و استراتژیک موهبتی الهی است که به ملت ایران داده شده است.

وی افزود: ایجاد حکومت و تمدن نوین اسلامی و در نهایت ظهور حضرت ولیعصر(عج) از اهداف انقلاب اسلامی است که در نظام فکری رهبری انقلاب گنجانده شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به مراحل پنج گانه تکامل اسلامی که رهبری فرموله کردند، خاطرنشان کرد: به این شکل که رهبری فرمودند دو مرحله انقلاب و نظام اسلامی و سه مرحله از دولت نوین اسلامی شکل گرفته است. جامعه و تمدن باید تحقق یابد .

وی با اشاره به 4 مولفه مورد نظر رهبر انقلاب در بیانات گام دوم گفت: هر یک از شما جوانان عنصری از مردم در دانشگاه ها برای نشر افکار انقلابی و تربیت جوانان دیگر هستید. پس یک گفتمان بسازید، مدل کنید و بعد اجرا کنید تا دیگران هم دنبال کنند.

سردار سلیمانی در پایان سخنان خود به سفر بایدن به منطقه و اظهارات وی اشاره کرد و تاکید کرد: سفر بایدن به غرب آسیا نمی تواند جلوی اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی را بگیرد. بلکه خود غرب و تفکر پوسیده و بن بست آن در آستانه نابودی است.

لازم به ذکر است بیست و هفتمین دوره طرح ولایت از 2 تیر لغایت 21 شهریور در دو بازه زمانی با حضور بیش از 4 هزار دانش آموز بسیجی از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید