نویدکیا: خوزستانی ها / تکنیک خون منصوریان: نویدکیا پروژکتور نیست

زمان: 19:52 ساعت
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790709

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکی در نشست خبری چهارشنبه شب تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خوزستان فرهنگ فوتبالی خاصی دارد و فکر می کنم نفت این کار را انجام می دهد. یعنی قدم به قدم از پشت سر بازی می کنند و همه فنی هستند و این در خون خوزستانی هاست. در ابتدا که منصوریان به کرونا مبتلا شد، شرایط صنعت نفت چندان خوب نبود، اما در ادامه وضعیت آنها خیلی خوب شد و نتایج خوبی گرفتند. بازی بسیار مهمی داریم، هر دو تیم به این سه امتیاز نیاز دارند و بازی جذابی خواهد بود.

وی ادامه داد: دو تیم که تلاش می کنند خوب بازی کنند جذابیت یک بازی را افزایش می دهند و امیدوارم همه آن را دوست داشته باشند. در این دیدار حلعتبری مصدومیت جزئی دارد و باید دید برای بازی فردا می آید یا خیر. رضا میرزایی هم مصدوم است و او را نداریم اما بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند. امیدوارم بازی خوب باشد و هواداران ما خوشحال باشند. به خاطر شکست هفته گذشته آنها را درک می کنم اما آنها باید بدانند که ما تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم خواهیم کرد.

علیرضا منصوریان در نشست خبری چهارشنبه شب تیمش مقابل سپاهان گفت: وقتی به اینجا می آیم انرژی خاصی می گیرم و خوشحالم که الان اینجا هستم. بازی بسیار سخت و دشواری مقابل سپاهان داریم چرا که شرایط جدول و جمع آوری امتیاز برای هر دو تیم مهم است. بازی هفته گذشته سپاهان را آنالیز کردیم و دیدیم که سپاهان با وجود شکست چقدر خوب عمل کرد. تیم امیر گله وانی سپاهان را خیلی خوب آنالیز کرده بود اما به نظرم سپاهان خیلی برنامه ریزی شده و پر از مهره است.

وی ادامه داد: هر بار که به اصفهان می آیم می گویم سپاهان از سال 1381 شکل یک حرفه ای به خود گرفته و هر سال پیشرفت می کند. امکانات خوب و مربی جوان و بسیار خوب وجود دارد. دید عمودی است و بیرون نمی آید. او در دوران بازیگری نیز بازیگر بسیار خوبی بود. ما به تمام امتیازات بازی های آینده نیاز داریم.

سرمربی صنعت نفت افزود: تجهیزات کمتری نسبت به سایر تیم ها داریم و از نظر مالی جزو سه تیم آخر جدول هستیم اما آمدیم تا با تلاش و تمرین بیشتر این خلاء را پر کنیم. من به شانس اعتقادی ندارم و می گویم تلاش ما باعث می شود به نتایج بهتری برسیم. قول می دهم فردا بازی بسیار زیبایی را شاهد باشید و امیدوارم در بهترین حالت روحی باشیم و با امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

وی در خصوص غیبت های تیمش گفت: تعدادی مصدوم و تعدادی نیمه مصدوم داریم که تیم پزشکی نظر دادند. اگر تیم پزشکی دو نفر از این مجروحان را به ما بدهد، چهار مجروح می شود. ما محروم نیستیم و بقیه بازیکنان هم خوب هستند. در هر صورت امیدوارم مسیر خیلی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید