پروژکتور بی سیم قدرتمند شیائومی معرفی شد

پروژکتور بی سیم قدرتمند شیائومی معرفی شد

شیائومی پایپای برای تسهیل پروژه طراحی شده است. برای استفاده از این محصول باید آن را به لپ تاپ متصل کنید. این دستگاه صفحه نوت بوک را به صفحه نمایش بزرگتر منتقل می کند. این دستگاه قابل حمل دارای ماژول WiFi نیز می باشد و فرستنده و گیرنده می توانند یک LAN “LAN” تشکیل دهند. کاربران برای استفاده از این پروژکتور نیازی به نصب درایور ندارند. هنگام اتصال به لپ تاپ، پروژکتور باز خواهد بود و امکان پخش وجود خواهد داشت.

این پروژکتور تصویری را با وضوح بسیار بالا و نویز بسیار کم منتقل می کند. همگام سازی صدا و تصویر نیز بسیار دقیق است. این محصول از پهنای باند 5G پشتیبانی می کند و نمایشگر پایدار و طولانی مدت بدون وقفه و اتصال و نویز را تضمین می کند.

پروژکتور بی سیم قدرتمند شیائومی معرفی شد

پروژکتور جدید شیائومی از رابط پیشرفته Type-C، خروجی DP با کیفیت بالا و شارژ PD استفاده می کند. این امر انتقال پایدار محتوای با کیفیت بالا را تضمین می کند.

در عین حال، زمانی که یک ارائه دهنده جدید باید صفحه نمایش خود را نشان دهد، بار اتصال را در چندین دستگاه کاهش می دهد. در این حالت، همان ترمینال گیرنده را می توان به چندین فرستنده متصل کرد و سایرین برای نمایش صفحه نیازی به اتصال و قطع دستگاه ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید