اقتدار بی سابقه ایران به کابوس آمریکایی ها تبدیل شده است/ گام دوم انقلاب نسخه ای برای تضمین ایران قدرتمند است


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837077

محمد هراتی گفت: گام دوم انقلاب، نسخه شفابخشی برای تضمین آینده ایران قدرتمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب بیانیه ای با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صادر کردند و در آن راه های رسیدن به قله کمال را پیشنهاد کردند. .

در واقع موضوع بیانیه گام دوم انقلاب باید برای مردم تبیین شود و بصیرت کامل در این زمینه وجود داشته باشد و بدانند که راهش همین است.

در همین رابطه محمد هراتی فرمانده سپاه شهرستان ایران در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: توسل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری اکنون تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. به خصوص مهم است.


وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب دارای بخش ها و عناوین مختلفی چون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و تبعیض با دشمن است. ، سبک زندگی اسلامی.

هراتی بیان کرد: در واقع ادعای گام دوم انقلاب برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی(ص) و دستیابی به تمدن نوین اسلامی برای همراهی با انقلاب جهانی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) بود.

وی افزود: داشتن روحیه جهادی یکی از الزامات دستیابی به اهداف اعلامیه برای گام دوم پیشرفت در همه موضوعات به ویژه علم و فناوری است.

هراتی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید برای عموم مردم به ویژه نوجوانان و نسل جوان تبیین شود و به نیاز اساسی جامعه تبدیل شود. در واقع می توان گفت بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی و نقشه راه ادامه راه انقلاب است و به ویژه قشر جوان نقش مهمی در مسیر آن دارند.

وی افزود: به عنوان مثال در این زمینه می توان به روحیه جهادی ملت ایران اشاره کرد که آمریکا و استکبار جهانی نمی توانند به کشور ما حمله کنند و متوجه شوند که کشور ما یک ابرقدرت است و دیگر جرات مقابله با آن را ندارد. ما “

فرمانده سپاه شهرستان ایران اذعان داشت: همچنین یکی از روحیات ماندگار و به یاد ماندنی ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی مسئله استکبار و مبارزه با ظلم و زور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید