ایران قدرتمند کابوس بزرگی برای دشمنان است


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901638

حجت الاسلام سلیمی گفت: ایران قدرتمند بدترین کابوس دشمنان است و دشمن به دنبال این است که ایران قدرتمند شکل نگیرد و باید هوشیار نقشه های شوم دشمنان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دیلیجان و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به اینکه دشمنان از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی هراس دارند و به بهانه های مختلف به کشور و ملت ایران حمله می کنند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی در برخی زمینه ها به قدرت بازدارندگی دست یافته ایم و در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. امروز در حوزه دفاعی و نظامی: ما داریم و این یک واقعیت است که امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که هیچ کشوری جرات حمله و تهاجم نظامی به ایران را ندارد.

وی افزود: علاوه بر این در برخی از حوزه های دیگر نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و البته واقعیت این است که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند خلاءهایی در حوزه اقتصادی وجود دارد و هنوز نیازمند تلاش های زیادی هستیم که باید انجام شود. به حساب آوردن.

سلیمی تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود تلاش ها و تلاش های فراوان در عرصه اقتصادی به بازدارندگی دست نیافته است و دشمن به دنبال سوء استفاده از این خلاءها و رسیدن به اهداف شوم خود و گاه با سهل انگاری است.

وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه اخیر همانطور که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند از برخی اموال غفلت شد و به همین دلیل باید جبران کنند و امیدواریم جسارت جبران را داشته باشند.

نماینده مردم محلات و دیلیجان در مجلس افزود: در این حادثه اخیر تعداد کمی از هنرمندان و ورزشکاران نیز در میدان دشمن بازی کردند و آتش ناآرامی را شعله ور ساختند، اما این تعداد اندک نسبت به تعداد زیاد هنرمندان و ورزشکاران علاقمند و دلسوز نظام جمهوری اسلامی غفلت این چند نفر را جبران می کند و خوشبختانه جامعه بزرگ ورزش کشور به انقلاب و آرمان های انقلاب وفادار است.

وی با بیان اینکه دشمن از بی توجهی هایی که انجام می شود سوء استفاده می کند، اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد آشوب و آشوب در خیابان ها برای کند کردن حرکت شتابان ایران اسلامی به سمت پیشرفت است و حقیقت این است که دشمن کیان است. هدف قرار دادن ایران اسلامی و موضوعی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند ایران قدرتمند است، موضوع بسیار دقیقی است.

با تاکید بر اینکه در حادثه اخیر دشمنان تلاش کردند ایران اسلامی را تجزیه کنند که نقشه های آن به برکت هوشمندی و بیانات راهبردی رهبر انقلاب برملا شد، گفت: حضور مردم در صحنه بار دیگر نشان داد که ملت پشتیبان سرسخت نظام و ولایت فقیه است و به همین دلیل است که مردم اجازه آسیب به امنیت و آبادانی ایران اسلامی را نمی دهند.

وی افزود: دشمنان نمی خواهند ایران اسلامی به عنوان کشوری سربلند و مستقل در دنیا نقش آفرینی کند و نمی خواهند ایران در تعاملات بین المللی حضور فعال داشته باشد و واقعیت این است که امروز ایران در منطقه و منطقه تاثیرگذار است. حتی خارج از منطقه و اگر اتفاقی بیفتد بدون حضور جمهوری اسلامی اتفاق نمی افتد و نمی توان نتیجه گرفت.

نماینده مردم محلات و دیلیجان در مجلس با تاکید بر اینکه ایران قدرتمند بدترین کابوس دشمنان است و دشمن به دنبال ایران قدرتمند است گفت: باید هوشیار نقشه های شوم دشمنان باشیم و هوشیار بودن در برابر توطئه های دشمنان یک ضرورت مهم است که باید به آن پرداخته شود و اجازه سوء استفاده دشمن از شکاف های ایجاد شده را ندهیم.

وی افزود: باید با تلاش جهادی و برنامه ریزی دقیق تری خلاءها را جبران کنیم و اجازه ندهیم دشمن با ترفند و دروغ به استقلال و قداست کشور آسیب برساند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در حادثه اخیر همه نیروهای دشمن اعم از شبکه ها و رسانه های بیگانه و حامیان خیانتکار آنها برای ضربه زدن به ایران اسلامی بسیج شدند و به دنبال این بودند که مردم عزیزمان دچار خطای جدی شناختی شوند، البته چون مردم ایران را به رسمیت نمی شناختند با شکست جدی مواجه شدند و برخورد محتاطانه مردم با این موضوع ضربه محکمی به دشمنان بود و باید از این اتفاقات درس می گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید