دشمن توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد/ موشک های کروز سپاه کابوس دشمنان ایران است


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1889977

سید قاسم قریشی گفت: امروز دشمنان را در هزاران کیلومتری مرزهای خود در این مرز به دام انداخته ایم زیرا توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سید قاسم قریشی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت قیام خونین 3 مرداد 57 و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و 570 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان تنکابن اظهار داشت: مردم شهرستان تنکابن تنکابن به حضور در تمامی عرصه های حفاظت مقدس افتخار می کند. : شهدا با دست کشیدن از لذایذ دنیوی، امنیت و آسایش را برای مردم و بزرگان کشور به ارمغان آوردند.

وی با برشمردن صفات، رشادت ها و فداکاری شهدا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: تکریم و ادامه راه شهدا کمتر از شهادت نیست.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: معامله خدا با شهداست و شهدای زیادی داریم که دو تا سه روز در کنار هم بودند اما برای حفظ امنیت کشور دست از همه چیز برداشتند.

قریشی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره شهدایی بوده اند که در مقابل صدام، داعش و انواع فتنه ها مقاومت کرده اند، تصریح کرد: استکبار جهانی با استفاده از رسانه های فراوان سعی در کتمان حقایق موجود و دستاوردهای شهدا دارد.

وی تصریح کرد: دشمنی استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، اما به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام، همه دسیسه های آنان نقش بر آب شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید به جهاد تبیینی توجه ویژه شود افزود: از ابتدای انقلاب به فضل الهی اقدامات ارزنده ای انجام شده است که باید به مردم گفت تا آنها بیش از هر زمان دیگری به انقلاب و آرمان های آن چسبیده اند.»

قریشی خاطرنشان کرد: در دوران منحوس پهلوی کشور در بسیاری از بخش‌ها با کمبود امکانات مواجه بود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود جنگ و تحریم‌ها، بسیاری از کمبودها جبران شد.

به گفته وی ارتقای نظام بهداشتی و درمانی، افزایش امید به زندگی، احداث پایگاه های بزرگ، پیشرفت در هوا و فضا از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز صنعت دفاعی کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و این در حالی است که در دوران پهلوی در کشور مشکلات زیادی در این زمینه وجود داشت.

قریشی افزود: امروز هزاران کیلومتر از مرزهای خود دشمنان این مرز و بوم را به دام انداخته ایم و از مقابله با جبهه مقاومت عاجز هستند.

این مسئول گفت: امروز موشک های نقطه زن سپاه به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده و راهی برای مقابله با آن ندارند.

وی گفت: انقلاب اسلامی و خون شهدای انقلاب حکومتی با بینش مردم سالاری و مردم سالاری را به جهانیان ارائه کرد.

معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی مکتب و گفتمان جدیدی را به جهانیان معرفی کرد، خاطرنشان کرد: ایران با انقلاب اسلامی مرز کاذبی بین قدرت های غربی و شرقی ترسیم کرد.

قریشی به برخی از دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: رشد چشمگیر تولید دارو، تخصص پزشکی و در حوزه درمان جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم.

به گزارش بلاغ ، در این مراسم حاج ابوذر روحی خلیق نویسنده اثر دیرینه سلام کمندت به مدیحه سرایی و مرثیه سرایی پرداخت.

2 مرداد 57 مصادف با قیام مردم تونکابن علیه رژیم شاهی بود. مردم این شهر پس از اقامه نماز جمعی در مسجد جامع علیه رژیم شاهی قیام کردند. کربلایی و منصور مسلمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید