انهدام اهداف سطحی با موشک های کروز توسط جنگنده های فانتوم در رزمایش ارتش

ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782292

سخنگوی رزمایش 1400 ارتش ذوالفقار از انهدام اهداف سطحی توسط بمب افکن های اف 4 نیروی هوایی ارتش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در اولین روز از مرحله اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400، بمب افکن های اف 4 نیروی هوایی ارتش با پروازهای طولانی از پایگاه های خود به منطقه آموزش عمومی و انجام عملیات سوخت گیری از هواپیماهای نفتکش با استفاده از موشک های بهینه شده، اهداف سطحی خود را منهدم کردند. در محوطه تمرینی مشترک

امیر دریادار سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 گفت: استفاده از موشک های زمین به هوای به روز شده ضد کشتی در این مرحله از رزمایش و همچنین عملیات خلبانان جوان نیروی هوایی از جمله موارد زیر است. نقاط قوت این مرحله از تمرین . .

وی افزود: همچنین در بخشی دیگر از رزمایش، جنگنده های اف 4 نهاجا به منظور پشتیبانی از یگان های سطحی نیروی دریایی ارتش (اسپلش هدف) تیراندازی به اهداف متحرک دریایی را با موفقیت تمرین کردند.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 با بیان اینکه پرواز شناسایی در ارتفاع پایین میراژ از دیگر عملیات های انجام شده در این بخش از رزمایش بود که با مهارت خلبان انجام شد، گفت: جنگنده های F-4 نیروی هوایی ارتش به پشتیبانی از نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش با استفاده از بمب های 250 پوندی مناطق تحت اشغال واحدهای مهاجم را در نقش دشمن هدف قرار دادند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید