انهدام اهداف تعیین شده توسط پهپاد ارتش انتحاری آرش

ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782532

پس از پایان مرحله اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یک عملیات سریع و دقیق، پهپاد انتحاری آرش ارتش با اصابت به نقطه معینی از فاصله بسیار دور از ابتدا، دقت را به نمایش گذاشت. پهپادهای ایرانی در میدان نبرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نیروی زمینی ارتش موفق شد با شلیک موشک – توپخانه هوشمند و کماندارهای جهت دار، بالگردهای رزم هوایی و پهپادهای رزمی، با موشک و موشک ایرانی، مواضع یگان مهاجم در نقش دشمن را به تصرف خود درآورد.

امیر دریادار سید محمد موسوی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 جمهوری اسلامی ایران گفت: شب گذشته سامانه مرصاد بومی با هماهنگی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور یک هدف هوایی متخاصم را با موشک ساقط کرد. نقش دشمن

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، نیروی زمینی ارتش با استفاده از پهپادهای شناسایی بومی، ابتدا تمامی اقدامات یگان های مهاجم را در نقش دشمن رصد کردند، سپس با اعزام پهپادهای ایرانی، به ناوها و یگان های رزمی آنها حمله کردند. و نیروی زمینی مکانیزه نیز پدافند قاطعی را در ساحل انجام دادند.

امیر دریادار موسوی ادامه داد: همزمان با پشتیبانی بالگردهای رزمی هوایی و عملیات جنگ الکترونیک، تاکتیک های زمینی و موانع معرفی و مسلح شد و نیروی زمینی به شلیک راکت، توپ، بالگردهای رزمی، فرود بالگرد و پهپادها پرداخت. به نقش دشمن نفوذ کرده و با حمله برق آسا آنها را وادار به عقب نشینی کرد.

سخنران رزمایش 1400 دوالفر با اشاره به استفاده از پهپادهای ارتش و استفاده گسترده از انواع پهپادهای رزمی و اطلاعاتی در این رزمایش، گفت: در این مرحله از رزمایش از رویکرد نظامی شبکه ای استفاده می شود و تمامی سامانه ها مجهز به تجهیزات دفاع شخصی در برابر جنگ الکترونیک همچنین در جریان عملیات تهاجمی زمینی انجام شده توسط یگان های فرماندهی نیروی زمینی، منطقه عملیاتی تحت پوشش پهپادهای شناسایی، شناسایی و رزمی بومی قرار گرفت.

سخنگوی رزمایش مشترک 1400 ارتش ذوالفقار ادامه داد: جنگنده های تندرو نیروی هوایی جوان به همراه هواپیماهای جنگنده و پهپاد وظیفه نگهداری یگان های زمینی را برعهده داشتند که با 250 کیلوگرم مهمات و بمب بومی با موفقیت مورد هدف قرار گرفتند. .» دادند.

وی تمامی سناریوهای شناسایی شده را بر اساس ارزیابی های اطلاعاتی تهدیدات احتمالی و منطبق بر واقعیت های میدان جنگ دانست و تاکید کرد: اتحادیه ذوالفقار 1400 ارتش توسط قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ارزیابی است. .

دریادار سید محمد موسوی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتحاد و برادری متحد و سدی محکم در مقابل هرگونه تعرض به خاک کشورمان هستند، گفت: امروز دشمنان ما بهتر از هرکسی می دانند که انباشت توانمندی ها و قابلیت های پدافندی برای مقابله با آنها در جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است که در صورت هرگونه اشتباه محاسباتی از سوی آنها با صحنه های شگفت انگیزی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید