انهدام ۴ موشک از ۸ موشک رژیم صهیونیستی در حمله به دمشق


ساعت: 01:57
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1905980

مرکز آشتی روسیه در سوریه گزارش داد که در جریان حمله روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق، 4 موشک از 8 موشک شلیک شده توسط جنگنده های صهیونیستی توسط نیروهای دفاعی سوریه رهگیری و منهدم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روسیه الیوم، مرکز آشتی روسیه در سوریه از رهگیری و انهدام نیمی از موشک های رژیم صهیونیستی در جریان حمله روز دوشنبه به دمشق، پایتخت سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که دو فروند جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی 8 فروند موشک به سمت اهدافی در دمشق شلیک کردند و پدافند هوایی سوریه 4 فروند از این موشک ها را رهگیری و منهدم کرد.

در همین رابطه «اولیگ ایگوروف» معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی این حمله را بین ساعت 13:50 تا 14:02 از بلندی‌های جولان انجام دادند که در نتیجه آن دو نظامی سوری زخمی شدند.

لازم به ذکر است که منابع خبری روز دوشنبه از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که پدافند هوایی این کشور با حمله هوایی تهاجمی اسرائیل به برخی مناطق اطراف شهر دمشق مقابله و اکثر موشک ها را سرنگون کرد.

یک منبع نظامی به سانا گفت: ساعت 14:00 امروز، دشمن اسرائیلی حمله هوایی انجام داد که طی آن موشک هایی از شمال سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شد و برخی مناطق در حومه دمشق را هدف قرار داد.

این منبع افزود: پدافند هوایی ما با موشک های دشمن مقابله و تعدادی از آنها را ساقط کرد.

منبع مذکور تاکید کرد: در نتیجه این حمله یک سرباز زخمی و خسارت وارد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید