جبهه مقاومت اسلامی مرز ندارد/ ترس رژیم صهیونیستی از توسعه جدید مقاومت

ساعت: 21:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923245

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی هیچ حد و مرزی ندارد و صلابت نظام اسلامی در 44 سال گذشته روز به روز در حال افزایش است و می بینیم که اختلافات وجود دارد. در مقابل دشمنان در حال افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی فدوی عصر امروز در همایش جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت و یادواره شهید محمدعلی اللهدادی از شهید اللهدادی به عنوان الگوی جبهه مقاومت یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان ما 44 سال در مقابل ما ایستادند اما ناکام ماندند. و در صورت مواجهه با عقب‌نشینی‌های زیاد، نمی‌توانند حرکتی انجام دهند و فقط حرف بزنند و قدرتی برای اقدام علیه ما ندارند، پس نباید انتظار داشته باشیم که حرفی نزنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت اسلامی حد و مرزی ندارد و صلابت نظام اسلامی در 44 سال گذشته روز به روز در حال افزایش است و می بینیم که اختلافات وجود دارد. در مقابل دشمنان در حال افزایش است.

وی گفت: مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی از تحولات جدید مقاومت اسلامی در کرانه باختری و تاثیر آن بر آینده فلسطین هراس دارند و مطمئن باشید که جبهه باطل نابود خواهد شد و هر چه بیشتر طول بکشد. هر چه آشکارتر خواهد بود، تخریب این جبهه شد.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به مشاهده جهانی روند تضعیف جبهه باطل در رژیم صهیونیستی افزود: این ضعف ناشی از این است که مردم و افرادی که حق دارند در جبهه حضور داشته باشند به وظایف خود عمل می کنند. بیشتر از گذشته . عمل به تکالیف الهی برای بهره مندی از الطاف الهی بسیار مهم است، به ویژه زمانی که ائمه انقلاب این وظایف را مکرر بیان کرده اند.

وی بیان کرد: در سال های اخیر چه در فلسطین و چه در خارج از این سرزمین دل های زیادی وجود دارد که به انجام تکالیف معطوف شده اند و از این رو شاهد دستاوردهای بزرگی در این زمینه هستیم.

سردار فدوی افزود: سال ها در کرانه باختری هیچ خبری نبود، اما اکنون جوانان فلسطینی در این منطقه باعث شده اند که دو سوم ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در این سرزمین گرفتار بمانند و این به دلیل آن است. وعده خدا که اگر در جبهه حق قدم بگذاری کمکت می کند و بهترین نتیجه را رقم می زند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: از روزی که مقام معظم رهبری فرمودند کرانه باختری باید مسلح شود، چیزی نگذشته است. حالا ببینید جوانان این منطقه چقدر خوب هستند.

وی همچنین گفت: این را هم باید در نظر بگیریم که چون در مدار کاذب قرار دارند، در درون خود به وحدت نمی رسند، چون بعد از 5 سال نمی توانند حکومتی تشکیل دهند و حتی وقتی هم می کنند، ناپایدار است.

سردار فدوی برگزاری تظاهرات بیش از 100 هزار نفری در تل آویو و حیفا را از اتفاقات مهم دانست و تصریح کرد: این اتفاقات در حالی است که حمایت شیطان بزرگ و همه شیاطین جهان از این رژیم اشغالگر نه تنها کم نشده، بلکه کاهش یافته است. حتی افزایش یافته است، اما نتایجی که می گیرند ضعیف است، به طوری که حتی نمی توانند دولت تشکیل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید