پایه های رژیم صهیونیستی با نقش آفرینی فعال جبهه مقاومت سست شد.


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835076

زارعی گفت: کهگیلویه و بویراحمدی در روز قدس با محکومیت جنایات اسرائیل از آرمان های قدس حمایت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلام محمد زرای در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص فرا رسیدن روز قدس گفت: مدافعان و مظلومین در آن روز به جنایات خود محکوم شدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا گفت: رژیم صهیونیستی قصد دارد با نفوذ در کشورهای منطقه، کشورهای مسلمان را مهار و تضعیف کند. این تضعیف اسلام است. در این شرایط جهان اسلام، جبهه مقاومت، اندیشمندان، دلسوزان، متفکران، توطئه ها و توطئه های این رژیم باطل شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و سیاست های آن است، گفت: برخی از کشورهای مرتجع منطقه تحت تاثیر تصمیمات این رژیم جعلی قرار گرفته و به دنبال عادی سازی روابط با آنها هستند اما با تقویت مقاومت. جبهه و عناصر مذهبی این رژیم دروغین «در حالت ضعف است.

این فعال سیاسی با اشاره به بیانیه امام راحل (ره) مبنی بر لقب قدس آخرین جمعه سال، گفت: امام (ره) می دانستند رژیم صهیونیستی غده کثیفی است و باید از صحنه زمان محو شود. آنها با درایت و آینده نگری خود روز کود را نامیدند.

زارای در ادامه با بیان اینکه در روز قدس مسلمانان و آزادی خواهان سراسر جهان علاوه بر محکومیت جنایات این رژیم باطل، بر حمایت خود از آرمان های فلسطین اشغالی تاکید کردند: راهپیمایی کهگیلویه و بویراحمدی برای روز قدس برگزار می شود. نقش مهم و تاثیرگذاری در مناسبات ملی و آیینی خواهند داشت و حامی آرمان های قدس خواهند بود و این حضور در کارنامه درخشان آنان ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید