اتحاد در محور مقاومت رژیم صهیونیستی را دفع کرد/قدرت محور مقاومت به دلیل اتحاد مسلمانان است


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889757

شاندیزی گفت: وحدت میان محورهای مقاومت دلیل تشکیل جبهه جهانی علیه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام محمد شاندیزی از فعالان عرصه روابط بین الملل و فلسطین صبح امروز در نشست تبیین مسئله فلسطین از منظر امام خمینی (ره) با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در محور مقاومت، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که امام خمینی (ره) در مسئله فلسطین بر آن تاکید کردند، وحدت بین مسلمانان حول محور فلسطین است.

وی بابیان اینکه سازمان های بین المللی و به اصطلاح مدافعان حقوق بشر در بیش از 70 سال تجاوزات کودک کشی که می تواند باعث نابودی این اسرائیل شود، هیچ اقدامی برای محکومیت این رژیم غاصب انجام نداده اند.

شاندیزی با اشاره به اینکه نشانه های این وحدت بین ملت های مسلمان در چند سال اخیر قابل مشاهده است، افزود: قدرت محور مقاومت در منطقه به وضوح نمایان است و دوران تصمیم گیرنده اسرائیل در مناطق اشغالی گذشته است. .

این فعال مسائل فلسطین، حملات موشکی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی، اسرائیلی ها را با دقت بیشتری در منطقه وادار کرد و افزود: امروز به برکت مقاومت، اسرائیل در سرزمین های اشغالی محبوس شده است.

شاندیزی با اشاره به کشتار جمعی و کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی در این 73 سال گفت: فلسطینی ها در این سال ها مقاومت کردند و در سال های مقاومت به شیوه های نوین مبارزه دست یافتند تا رعب و وحشت را در دل صهیونیست ها بیاندازند. .

وی به پروژه عادی سازی روابط برخی از سران کشورهای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه نیز با توجه به درماندگی و انزوای این رژیم در منطقه برنامه ریزی شده است تا بتوانند به نحوی از این انزوا خارج شوند.

این فعال فلسطینی بابیان اینکه از دیگر نکات برجسته امام خمینی (ره) در خصوص جهانی شدن مسئله فلسطین و اتحاد مسلمانان در این زمینه، ابتکار ایجاد روز جهانی قدس است که هر ساله شور و نشاط جهانی را برمی انگیزد. مسلمانان در یک روز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید