جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی در هم پیچیده است/ اهانت به شهدای مدافع حرم اهانت به ارزش ها و اعتقادات امت اسلامی است.


ساعت: 08:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889736

میتبی کزک میری گفت: جبهه مقاومت با مشت گره کرده حزب الله رژیم صهیونیستی را درگیر جنگ 33 روزه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قزاق میری کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به 23 مرداد به عنوان روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: این روز روز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه است که باعث افتخار مسلمانان و رژیم صهیونیستی و آمریکایی شد. حامیان آنها را در هم کوبید و سید حسن نصرالله که رهبر جنبش مردمی و مردمی حزب الله است، با تمام شجاعت و درایت اراده مردم مبارز لبنان را علیه متجاوز بسیج و هدایت کرد.


وی افزود: رژیم اشغالگر قدس با جنگ و ترور توانسته جایگاه خود را در سطح منطقه و جهان حفظ کند و به یکی از ارکان اصلی نفوذ غرب در منطقه جولان تبدیل شود، اما در این نبرد رویارویی ایران و آمریکاست. به وضوح کوچک است. او در معرض.


وی ادامه داد: پس از این نبرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیدند که مقاومت در مرحله ای از قدرت قرار دارد که اگر روزی بتواند رژیم صهیونیستی را در کمترین زمان ممکن از روی زمین حذف کند.


این کارشناس تصریح کرد: اسرائیل با ملتی مواجه است که آرزوی آن نابودی این رژیم جعلی از روی زمین است و برای رسیدن به این هدف، روی کوچکترین تلاشی متوقف خواهند شد، بنابراین با فناوری موشکی و ایجاد محور مقاومت. آنها با رهبری ایران، سوریه، بخشهایی از عراق، حزب الله لبنان و انصارالله یمن همه معادلات نظامی و سیاسی را تغییر دادند و به برتری اسرائیل پایان دادند.



امروز رزمندگان جبهه مقاومت با الهام از فرهنگ امام حسین (ع) تنها راه آزادسازی فلسطین هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز رزمندگان جبهه مقاومت با الهام از فرهنگ امام حسین(ع) تنها راه آزادسازی فلسطین هستند، اذعان داشت: این یک حرکت مردمی و الهی ماندگار است و می دانند که به برکت ظلم و ستم مقابله می کنند. که در آنجا ناآرامی زیاد است ویران شده است.


کزک افزود: ملتی که مکتب سیدالشهدا(ع) عاشورای حسینی را داشته باشد، هرگز تسلیم ظلم و ظلم نخواهد شد، بلکه دشمنان اسلام به دنبال تخریب فرهنگ حسینی هستند و همواره سخنان نادرست و ناروا را علیه انقلاب منتشر می کنند. اسلام. نسبت می دهند، اما تنها راه پیروزی و سعادت، بندگی خدا، امامت و ولایت و تقوا است و باید از فرصت اندک دنیا برای اغنای آخرت و نجات خود در روز قیامت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: شهدای مقاومت مانند سردار سلیمانی در مقابل داعش ایستادند و با تلاش خود صلح و امنیت را برای ایران و منطقه به ارمغان آوردند و همچنین شهادت رزمنده سرافراز مدافع حرم محسن حاجی دستان نیروهای تکفیری داعش بار دیگر وحشیگری این دشمنان را به نمایش گذاشت



توهین به شهدای مدافع حرم توهین به ارزش ها و اعتقادات امت اسلامی است

این کارشناس سیاسی با اشاره به اظهارات توهین آمیز میرحسین موسوی درباره شهدای مدافع حرم و شهید حسین حمدانی در روز عاشورای حسینی، به ضعف ایمان و دین این افراد نسبت به امام، انقلاب اشاره کرد. و ارزش های الهی


وی گفت: توهین به جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و حمایت از داعش به این معناست که این مزدوران عزت اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت را نمی بینند و به همین دلیل به رزمندگان این جبهه و به ویژه عزیزان ما توهین می کنند. سردار حاج قاسم سلیمانی.» که این توهین به آرمان های امام و ولایت و توهین به مکتب شهید سلیمانی است.


کزک خاطرنشان کرد: این توهین به مردمی است که در تشییع پیکر شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، این توهین به ارزش ها و اعتقادات ملت ایران و ملت اسلامی و دفاع از مردم است. ظالمان و ظالمان و دفاع از تخریب حرم اولیای الهی و دفاع از کشتار وحشیانه مردم مظلوم است و او مسلمان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید