به برکت خون شهید حمدانی و شهدای مدافع حرم امروز مقاومت حرف اول را می زند/تمام مشکلات کشور قابل حل است


ساعت: 21:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889430

برخی از ائمه جمعه استان همدان گفتند: امروز رسانه های دشمن گاهی خروج یا عدم خروج سپاه از لیست گروه های تروریستی را به عنوان یک موضوع اصلی در برجام فرافکنی و نشان می دهند. اگرچه واقعیت اینگونه نیست، اما خروج یا عدم خروج سپاه از فهرست گروه های تروریستی موضوعی بسیار فرعی است، اما موضوع اصلی کشور ما کنار گذاشتن کامل تحریم هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; نماز سیاسی جمعه ظهر امروز در مصلی های نماز جمعه سراسر استان همدان اقامه شد.


همدان


آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: وقتی سوریه پیشنهاد آمریکا را برای قطع رابطه با ایران نپذیرفت، آمریکا و اسرائیل بحران ایجاد کردند. در آن کشور هدف از این جنگ تضعیف جبهه مقاومت است.


وی افزود: مشکل استکبار سوریه و بشار اسد نبود، بلکه سیاست کلان آنها گسترش قدرت رژیم صهیونیستی در منطقه و تضعیف امنیت جمهوری اسلامی بود..


آیت الله شعبانی ادامه داد: شهدای حمدانی ها و شهدای سلیمانی سوریه را از فروپاشی حتمی نجات دادند. شهید حمدانی بسیج مردمی سوریه را به عنوان نیروی مستشاری تشکیل داد.


امام جمعه همدان افزود: به برکت خون شهدای مدافع حرم امروز مقاومت تنها در قسمت کوچکی از جبهه اسرائیل است و دشمن راهی برای مقابله با آن ندارد..


آیت الله شعبانی با بیان اینکه جامعه قدردان شهدای مدافع حرم است، گفت: دشمن متوجه شده که به سادگی نمی تواند با جبهه مقاومت مقابله کند..


وی تاکید کرد: کسانی که به مدافعان حرم توهین می کنند درک درستی از امنیت دینی و ملی کشور ندارند..


نماینده ولی فقبه در استان همدان بیان کرد: طی مذاکرات انجام شد 5+1رسانه های دشمن به دنبال فرافکنی هستند. دغدغه اصلی جمهوری اسلامی این است که همه تحریم ها برداشته شود و کشور از مزایای اقتصادی برجام برخوردار شود..


وی با بیان اینکه مؤمن دوبار گزیده نمی شود، تصریح کرد: طرف مقابل باید ضمانت قطعی بدهد که اتفاقات گذشته رخ ندهد..


آیت الله شعبانی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی از موضع قدرت مذاکره می کند. کشور از توان فنی بالایی برخوردار است و دشمن این را به خوبی می داند.


امام جمعه همدان تاکید کرد: ما بمب اتم نمی سازیم چون نمی خواهیم و نیاز نداریم. جمهوری اسلامی هر کاری می خواهد بکند از دیگران اجازه نمی گیرد و مصالح ملت مهم است. هیچ متنی بدون تایید جمهوری اسلامی قطعی نیست.


آیت الله شعبانی به آسیب شناسی عزاداری در همدان پرداخت و گفت: نبود عزاداری منسجم و گسترده در همدان مشهود است..


امام جمعه همدان در پایان گفت: مسئولان زمان قطعی آب را از قبل به مردم اعلام کنند..


ملایر


حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر در خطبه های سیاسی دینی این هفته امام جمعه ملایر را با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک، تصریح کرد: ملایر ظرفیت بالایی در صنایع تبدیلی به ویژه در بخش انگور و تحول دارد. صنایع یک رونق اقتصادی و یک تحول عظیم در بخش کشاورزی هستند.


امام جمعه ملایر تصریح کرد: صنایع تبدیلی باید در شهرستان نهادینه شود و از خام فروشی و زیان دهی به کشاورزان جلوگیری شود..


این سالگرد پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی در جنگ بود 33 رز خاطرنشان کرد و تصریح کرد: این پیروزی برگ زرینی بر حزب الله و جبهه مقاومت است و این روز به نام مقاومت اسلامی نامگذاری شده است و این پیروزی نقطه عطفی در پیروزی های حماس و جنبش های اسلامی بود..


حجت الاسلام طاهر گفت: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر جنگ عظیمی را از آسمان به غزه تحمیل کرد اما با واکنش شدید فلسطینی ها مواجه شد و هزاران موشک به سمت شهرهای رژیم صهیونیستی شلیک شد و گنبد آهنین توانست. هیچ کاری نکن.


وی تاکید کرد: در این حمله جنبش جهاد اسلامی به تنهایی وارد شد و خود صهیونیست ها خواستار آتش بس شدند و این نشان از قدرت روزافزون فلسطینیان است..


امام جمعه ملایر تاکید کرد: قدرت آمریکا هر روز در حال کاهش است و در نتیجه اسرائیل نیز چندین برابر کاهش می یابد و این را حتی افرادی مانند ترامپ نیز تایید کرده اند..


وی با اشاره به اظهارات یکی از سران قیام گفت: اگر امثال حاج حسین حمدانی نبود ما در همدان با داعش می جنگیدیم و امنیت امروز ما حاصل تلاش افرادی چون حاج حسین و سردار است. حمدانی حس خدمت خوبی داشت..


امام جمعه ملایر اشاره به ناآرامی های سال دارد 88 و بر مشکلات پیش آمده برای کشور تاکید می کند: جنایت سال 88 هنوز فراموش نشده است و همه می دانند که تحریم های سنگین علیه ایران از امسال با نامه سران تجزیه طلب آغاز شد و این افراد امروز مردم را شگفت زده کرده اند..


وی گفت: دشمنان سردار همدانی را به عنوان مغز متفکر نخبگان جنگ های نامنظم و چشم اغتشاشات در طول سال می شناسند. 88 کور شد و امروز اگر به این ژنرال حمله می کنند به همین دلیل است.


حجت‌الاسلام تاکید کرد: حبیب حرم حرم امت امام حسین بود و با همرزمان بی‌نظیرش حاج قاسم تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد..


نهاوند


حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: ما هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم و اگر همه قوا و مردم متحد و همدل باشند همه مشکلات قابل حل است..


وی اعلام کرد: مردم ما با وحدت کارهای بزرگی انجام دادند، در دفاع مقدس خوش درخشیدند و با این همدلی فتنه ها 78 و 88 مشکلات بزرگ را خنثی کردند و حل کردند.


امام جمعه نهاوند افزود: اگر به وظایف خود به خوبی عمل کنیم، خداوند به ما کمک می کند و هر جا کوتاهی کنیم آسیب خواهیم دید..


وی در بخشی دیگر از خطبه های خود با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: کشورهای غربی باید ضمانت رفع تحریم ها را بدهند اما تسلیم نمی شوند و به توجیه خود ادامه می دهند و در عمل باید تحریم ها برداشته شود..


حجت الاسلام مغیطی گفت: دشمن متوجه شده است که با زور و تهدید به جایی نمی رسد و باید بداند که دیگر فریب وعده های آنها را نخواهیم خورد..


وی در بخشی دیگر از خطبه های خود افزود: ظرفیت های فضایی ایران در شرایط تحریم، دشمنان را غافلگیر کرد و ماهواره خیام یکی از این تحولات است و باید بدانیم علم امروز یک نیرو است..


امام جمعه نهاوند در بخشی دیگر از خطبه های خود با اشاره به حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه گفت: در این حملات تعدادی کشته و زخمی شدند اما اگر موشک و مقاومت نبود اینها جنایات ادامه می یافت و صهیونیست ها مجبور به توقف جنایت شدند.


وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند امروز مقاومت به قدری قوی شده است که بخش کوچکی از مقاومت می تواند دشمن را سر جای خود قرار دهد و این واقعیت در منطقه ای است که مقاومت دست بالا را دارد..


روبان آبی


حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبود درهنگ در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به دستاوردهای مقاومت اظهار داشت: هرکس به وعده های الهی ایمان داشته باشد در مقابل دشمنان اسلام پیروز می شود..


وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تعبیر و به کارگیری کلمه با شکست شرم آور سران جهان به پایان رسید. مقاومت..


باقری با توجه به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم جهان، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان سدی بزرگ در برابر زیاده خواهی جنایتکاران جهان ایستاده است..


امام جمعه کبودراهنگ در پایان با اشاره به توهین یکی از سران قیام به مدافعان حرم و شهید حاج حسین همدانی خاطرنشان کرد: تاریخ انقضای اندیشه شما سران قیام از سال است. 88 تمام شد و با این اظهارات علیه قهرمانان ملی ما خود را بیشتر در مقابل مردم رسوا خواهید کرد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید