مکتب دفاعی ایران برپایه خون شهدای مدافع حرم است

ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798446

سردار گلمرضا سلیمانی گفت: مکتب دفاع مقدس ایران در دوران دفاع مقدس بر اساس خون شهدا شکل گرفت و به گونه ای ایجاد شد که جبهه مقاومت در کشورهایی مانند یمن، سوریه، فلسطین و به زودی در مقابل چشمان ما شکل می گیرد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در یادواره شهدای بن در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به این موضوع که در سال 1380 در 1387 به ثمر رسیدیم.

وی افزود: نکته مهم این است که وقتی می گویند حضرت فاطمه الزهرا(س) اولین شهید مدافع ولایت بود یعنی ولایت و امام همان حفظ ملت از رسیدن به قله ها و احکام الهی است. یعنی حکومت بر امت اسلامی طبق آیات قرآن کریم برای رسیدن به حکومت دینی، اتفاقی که در دوران حفاظت مقدس به رهبری امام راحل افتاد.

رئیس سازمان مستضعفان بسیج ادامه داد: از روز انقلاب اسلامی در ایران، همه ظالمان در سراسر جهان برای خاموش کردن شعله ها یا انفجار نور گرد هم آمده اند. این دشمنان هر کاری از دستشان بر می آمد برای مقابله با انقلاب انجام دادند.»

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از درون یک ملت بزرگ برخاسته است، گفت: صدها هزار شهید از استان های مختلف در راه تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان به فکر عاشورا به میدان نبرد آمدند و در مقابل دشمنان صف آرایی کردند.

رئیس سازمان مستضعفین «بسیج» افزود: بچه های این مرز و بوم به میدان نبرد آمدند و تهدید بزرگی که تهاجم دشمن بود را به مدرسه ای تمام نشدنی تبدیل کردند. جوانان غیور و بصیر تربیت کنید.

سردار سلیمانی گفت: شهدای فتح ایرانیان بر این کشور در دوران دفاع مقدس هستند و سردار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اوج این پیروزی هاست.

وی تاکید کرد: آنچه امروز بین نظام جمهوری اسلامی ایران و نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب وجود دارد این است که جمهوری اسلامی خود را به عنوان یک مردم سالاری دینی تثبیت کرده و تلاش می کند تا یک نظام جامع و همه جانبه باشد. الگوی در حال تحول» در میان مسلمانان.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مکتب دفاعی ایران در دوران دفاع مقدس بر اساس خون شهدا به گونه ای تأسیس شد که جبهه مقاومت در کشورهایی مانند یمن، سوریه، فلسطین در مقابل چشمان ما شکل می گیرد. و غیره

سردار سلیمانی گفت: اگر سایر مسائل انقلاب اسلامی فرصت توسعه پیدا می کرد، توانمندی های امت اسلامی نمایان می شد. در گام دوم انقلاب اسلامی، ورود به مرحله جدیدی و تبیین جامعه اسلامی آورده شد.

وی با اشاره به بصیرت بصیرتی شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: ایشان آینده ایران اسلامی را جلوی چشمان ما قرار داده است زیرا ما هم اکنون بر نظام سلطه فرهنگی، سیاسی و … پیروز هستیم. مناطق، هر چند گاهی اوقات. در فرهنگ».

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و توجه به انقلابی بودن سایر قوا، نسخه مردم سالاری اسلامی توسعه می یابد، این تحقق آرمان های حضرت زهرا (س) است. علیه السلام)، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و … است.

سردار سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی هر فرصتی برای ایفای نقش در جهان دارد.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری از جمله استان هایی است که در طول تاریخ خود نشانه هایی از بقای انقلاب اسلامی در ایران را به نمایش گذاشته و می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مشکلات کشور در اقتصاد این است که دولت های بعد از انقلاب نسخه های بانک جهانی را در کشور اجرا می کنند. رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نسبت به این موضوع هشدار داده‌اند، اما آنها پاسخ داده‌اند و اعلام کرده‌اند که توسعه ناچار است محرومان را در هم بکوبد.

سردار سلیمانی گفت: تفکر خطرناک غرب در اقتصاد ایران بیش از سه دهه است که توانسته در کشور شکوفا شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم باید با شهدا حل شود، تاکید کرد: اولاً باید حاکمیت ارزش های اسلامی برقرار شود و دوم اینکه مشکلات مردم در مردم سالاری دینی حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید