خون شهدای حرم شاهچراغ (علیه السلام) پایه تمدن نوین اسلامی است.


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907311

امام جمعه شهرستان کرچک گفت: خون شهدای تروریست حرم شاهچراغ (ع) با حاکمیت حضرت ولی عصر (عج) پایه تمدن نوین اسلامی را برای حاکمیت الهی خواهد گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با تاکید بر خواسته های دشمنان برای برخورد با عاملان اقدام تروریستی در مکان مقدس شاهچراغ سلام الله علیها زبون تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی از همه ابزارها استفاده کرده اند. رسانه ها و واسطه ها دشمنی خود را با ما آشکار کرده اند.

وی افزود: زمانی که دشمن تمام می شود به ضعیف ترین و ضعیف ترین ابزار یعنی ترور متوسل می شود، بدون شک با توجه به بیانات مقام معظم رهبری «دشمن متقاعد شده است که ایران اسلامی در حال رشد و توسعه است». و جهان از افکار مسموم استکبار، صهیونیست ها و آل سعود آگاه است و جبهه مقاومت بسیار قوی در کشورهای اسلامی پدید آمده است.

امام جمعه شهرستان کرچک خاطرنشان کرد: در صورت افزایش وحدت جبهه مقاومت و تقویت آن بدون شک منافع استکبار و پیروان آن به ویژه صهیونیست ها در منطقه به خطر می افتد.

اسماعیلی یادآور شد: اگرچه این شهادت ها تلخ به نظر می رسد، اما همان طور که عاشورا با همه تلخی ها و مصیبت هایش به بقای اسلام کمک کرد، خون مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (سلام الله علیه) نیز به این امر کمک کرد. رشد و توسعه نظام جمهوری اسلامی ثانیاً جهان اسلام و ثالثاً اندیشه های پاک حفظ می شود.

وی تصریح کرد: در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) دچار فاجعه شدیم و بستگان نیز عزیزان خود را از دست دادند، اما درخت انقلاب اسلامی قطعاً از این خون‌ها نشأت می‌گیرد و شالوده آن را خواهد گذاشت. برای تمدن نوین اسلامی برای حکومت الهی با حکومت پیامبر اکرم (ص).

امام جمعه شهرستان کرچک تصریح کرد: امروز جهان بشریت به ویژه آزادی خواهان به رهبر بصیر و فرزانه ای چون امام خامنه ای با ولی امر خدا، ملت متحد و خانواده های بزرگوار و محترم شهدای بصیر غبطه می خورند. از این شهدا در سخت ترین شرایط. می کنند، پیروزی قطعاً با جهان اسلام و جمهوری اسلامی خواهد بود.

اسماعیلی تصریح کرد: از این رو با حاکمی بصیر و دانا، جهان اسلام و وحدت ملت های مسلمان و با چشم انداز ایران اسلامی و خانواده شهدای بزرگ ملت ایران که شهادت آن هاست. غرور و آرمان شکست ناپذیر خواهد بود و نقشه های استکبار و صهیونیست ها و آل سعود خنثی می شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید