دشمن ارکان ایجاد تمدن نوین اسلامی را نشانه گرفته است/ زن یکی از مهم ترین بخش های جامعه اسلامی است


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904615

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: پایه های تمدنی که هدف آن ایجاد تمدن نوین اسلامی است، دارای سه رکن اصلی است که یکی از این ارکان خانواده و نقش زن به عنوان مدیر خانواده است. مربی نیروی انسانی در این رکن مهم و ویژه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی در دیدار با جمعی از بانوان نخبه و استعدادهای برتر علمی بسیج جامعه پزشکی یزد با اشاره به تلاش های دشمنان در راستای تضعیف ملت ایران و انقلاب اسلامی گفت: ، گفت: دشمنان در دو جهت تلاش می کنند تا ملت ایران و انقلاب اسلامی پیروز شوند.

وی افزود: هویت زدایی یکی از اقدامات دشمن برای رسیدن به اهدافش است، زیرا می داند که انقلاب اسلامی برای حفظ هویت، ارزش ها و آرمان های اسلامی رقم خورد و به همین دلیل تلاش زیادی می کند -شناسایی کردن

فرمانده سپاه الغدیر تلاش های دشمن را در عرصه هویت سازی موثر دانست و گفت: متأسفانه دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه هویت سازی به خوبی عمل کرده اند و در برخی موارد 9 گام در عرصه هویت سازی برنامه ریزی شده است. بحث در مورد شناسایی هویت و 6 مرحله برنامه ریزی در بحث شکل گیری هویت.» به خوبی پیش رفت.

وی افزود: جهاد تبیین یک واجب است که باید در این شرایط به درستی عمل کنیم و اگر تا دیروز بحث جهاد اصغر مطرح بود امروز بحث جهاد تبیین مطرح است و همه باید در این زمینه دست به دست هم بدهند و به درستی عمل کنند. ، بیایید انجام دهیم.

زارع کمالی با اشاره به اینکه بدن و بدن در جهاد اصغر هدف قرار گرفتند، تصریح کرد: در جنگ شناختی و ترکیبی، دشمن مغز و قلب را هدف قرار داده است و دشمن می داند که این دو باید برای شناسایی و دگرگونی هدف قرار گیرند. -شناسایی.

فرمانده ارتش الغدیر یزد مانور دشمن علیه زنان در کشور را برجسته کرد و سعی کرد این قیام ها را زنان بنامد و تصریح کرد: پایه های تمدنی که هدف آن ایجاد تمدن نوین اسلامی است، دارای سه رکن اصلی است که یکی از آنهاست. ارکان خانواده و زن هستند و او به عنوان مدیر خانواده و مربی منابع انسانی نقش مهم و ویژه ای در این رکن دارد و به همین دلیل است که دشمنان تلاش می کنند زنان را تحت عنوان «آزادی» وارد میدان کنند.

وی شناخت نظام و مسائل مهم جامعه را از اهداف برگزاری این کنگره دانست و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و سیره شهدا از اهداف برگزاری کنگره شهداست. و ما باید راه و روش شهدا را بشناسیم.»

زارع کمالی ادامه داد: شهدا به خوبی دشمن را می شناختند و برای شکست دشمن از جان و مال خود گذشتند. امروز هم دشمن از روش های دیگری برای کنترل مردم ایران استفاده می کند، بنابراین باید از فعالیت ها و روش های دشمن آگاه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید