ولایتمداری ایرانی عامل ایجاد انقلاب است/ بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807907

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین امام خمینی(ره) خواستار نفوذ در قلب ایرانیان و مسلمانان شد و گفت: اسلامی کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی پیش از ظهر جمعه در سخنرانی خود در راهپیمایی 22 بخمن در میدان شهدای ذهاب رشت، گفت: ملت ایران در دوران پهلوی ذلیل و سبک تلقی می‌شد. ایرانی ها قدر نمی دانند و ایرانی ها در کشور خودشان خارجی بودند و خارجی ها از حقوق بیشتری برخوردار بودند.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه برائت اولین عامل انقلاب اسلامی بود، افزود: برائت از کفر، ظلم، ظلم به اجانب و عشق به امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد. .

وی با بیان اینکه فتح امام خمینی(ره) این بود که ایرانیان و مسلمانان به وصیت ایشان عمل کنند، گفت: انقلاب اسلامی زاده دو اصل برائت و ولایت بود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تمام معادلات دنیا را به هم ریخته است، ادامه داد: مقام معظم رهبری حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.

وی افزود: همه بدانند که امروز ایران مهد برائت از کفر، شرک و نفاق، ظلم، ظلم و عشق به ولایت خداست.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: اولین آرمان و شعار انقلاب آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، عقلانیت، عزت، استقلال و برادری است.

وی افزود: مردم گیلان عامل قیام 9 دی بودند و در آن سال ها همیشه در 22 بهمن در زیر باران و برف برای دفاع از ارزش های خود و دفاع از انقلاب به میدان می آمدند.


اعلامیه گام دوم هدایت نقشه راه شکل گیری تمدن نوین اسلامی

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین خطاب به مسئولان گفت: انتظار داریم مسئولان از بیانات گام دوم رهبری به عنوان نقشه راه خودسازی، جامعه پذیری و شکل گیری تمدن نوین اسلامی برای آینده استفاده کنند. از انقلاب

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه این انقلاب مربوط به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است. وی افزود: انقلاب اسلامی ایران متکی به شبکه ها، سازمان ها و افراد نیست، بلکه ریشه در ارواح مقدس انسان ها دارد و با پشتوانه اراده الهی آغاز می شود و زمینه ساز نابودی شرک و ظلم در جهان.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید